دلخوری سیدجواد هاشمی از ˝خندوانه˝

کد خبر: 446915

سیدجواد هاشمی بازیگر و کارگردان سینما درباره مسابقه خنداننده برتر برنامه ˝خندوانه˝ می‌گوید ای‌کاش درباره حضور افرادی که در این مسابقه شرکت کرده‌اند، بیشتر تحقیق و بررسی می‌شد.

هنر آنلاین: سیدجواد هاشمی کارگردان و بازیگر سینما درباره برنامه پربیننده "خندوانه" به هنرآنلاین گفت: خوشحالم که یک برنامه جذاب و پربیننده برای مردم سرگرمی ایجاد کرده است. من هم یکی از طرفداران این برنامه هستم و از همین جا به رامبد جوان مجری و تهیه‌کننده این برنامه خسته نباشید می گویم.

او در ادامه گفت: اما شیوه برگزاری مسابقه انتخاب خنداننده برتر را نمی‌پسندم. دلیل آن هم این است که وقتی بحث رقابت بین هنرمندان پیش می‌آید، همه می‌خواهند به نحوی با هر ترفندی که شده، رقیب خود را جا بگذارند. مثلاً صحبت‌های شقایق دهقان در مسابقه اخیر را نمی‌پسندم و به نظرم برای خیلی‌ها خوشایند نیست. به همین خاطر ما که همکارانمان را تشویق می‌کنیم تا از حاشیه دور باشیم، اما این گونه صحبت‌ها باعث حاشیه‌های متفاوت در میان هنرمندان می شود که یک خنده را تبدیل به خدایی نکرده عزا می‌کند. این رقابت‌زدگی درست نیست. باید هنرمندان حرف‌های خوبی برای مردم داشته باشند.

بازیگر فیلم "اخراجی‌ها" در ادامه به قسمتی از مسابقه برتر که علیرضا خمسه در کنار سیدجواد رضویان حضور داشت، اشاره کرد و گفت: خمسه یک کمدین باسابقه‌ است که تا قبل از حضور در کنار سیدجواد رضویان، به نام کمدین مشهور از او نام برده می‌شد، اما وقتی در کنار رضویان قرار می‌گیرد و مردم هم به رضویان رأی می‌دهند، سلیقه مردم چیز دیگری را نشان می دهد. مردم بدون این که به سابقه یک بازیگر توجه‌ای داشته باشند، ظاهر امر را می‌پسندد. در حالی که خمسه به عنوان کمدین در سینما و تلویزیون ایران قدیمی‌تر است.

هاشمی عنوان کرد: البته که رضویان واقعاً استعداد خوبی دارد، اما ای‌کاش این دو در رقابت با یکدیگر قرار نمی‌گرفتند و مثلاً مهران غفوریان و سیدجواد رضویان با هم در یک گروه بودند. به دلیل این که حضور پیشکسوتی همانند خمسه در کنار رضویان به نوعی توهین به این بازیگر قدیمی است.

وی در ادامه به محتوا برنامه "خندوانه" اشاره کرد و گفت: برنامه "خندوانه" می‌تواند به اضافه خنداندن به سمت محتوا و معنا پیش برود. در آن صورت خروجی بهتری خواهد داشت.

هاشمی درباره جدیدترین فیلم خود که نگارش آن به پایان رسیده است، گفت: اگر مشکل مالی فیلم حل شود، قطعاً فیلمبرداری را آغاز خواهم کرد، اما همچنان درگیر شرایط مالی برای ساخت این فیلم هستم. مطمئن هستم که فیلمم به جشنواره فیلم فجر نمی‌رسد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها