حمایت پرویز‌پرستویی از یک کمپین درباره فاجعه‌منا+ عکس

کد خبر: 450170

رویز پرستویی، بازیگر سیما در صفحه اینستاگرام خود از کمپینی حمایت کرد که به جمع اوری امضا به عنوان سند درخواست رسمي از سازمان ملل براي دخالت و كمك به افشا تمام جوانب فاجعه منا می پرداخت.

حمایت پرویز‌پرستویی از یک کمپین درباره فاجعه‌منا+ عکس
شفاف،

پرویز پرستویی، بازیگر سیما در صفحه اینستاگرام خود از کمپینی حمایت کرد که به جمع آوری امضا به عنوان سند درخواست رسمی از سازمان ملل براي دخالت و كمك به افشا تمام جوانب فاجعه منا می پرداخت. وی در پست اینستاگرامی خود نوشته بود:

حمایت پرویز‌پرستویی از یک کمپین درباره فاجعه‌منا و حاشیه های آن+ عکس

كمپين جمع اوري چند ميليون امضا براي ارسال به عنوان سند درخواست رسمي از سازمان ملل براي دخالت و كمك به افشا تمام جوانب فاجعه منا توسط هنرمندان سينما و جانبازان شيميايي موزه صلح تهران....حتما به ادرس( موزه صلح تهران ) رفته و در اين عزم ملي شركت كنيد لطفا زحمت كشيده وبا قرار دادن موضوع در صفحات مجازي خود ، به ديگر دوستان نيز خبررساني بفرماييد . ما ايراني هستيم و هرگز در چنين زماني هموطنانمان داغدارمان را تنها نخواهيم . این پست برای پرویز پرستویی حاشیه هایی به همراه داشت و انتقادهایی به وی شد که او را وادار کرد به این اتهامات پاسخ دهد. او در پست جدید اینستاگرامی خود با انتشار تصویری دردناک از فاجعه منا نوشت:

حمایت پرویز‌پرستویی از یک کمپین درباره فاجعه‌منا و حاشیه های آن+ عکس

دوستان عزیزم ،کسانی که گله کردید چرا پیام کمپین حمایت رو گذاشتم خوب به این عکس تماشا کنید.......اینهایی که با کفن سفید اینجا خوابیدن انسان بودن وایرانی،هموطن ،بیگانه...بعضی ها سگشون میمیره تا مدتی حالشون بده...اینها هم خانواده داشتن ،نفس می کشیدن ......اینو باید یاد بگیریم به اعتقادات هر کسی احترام بگذاریم .ضمنا این عزیزان به عمد کشته شدن اگر شناسنامه ایرانی داریم نباید نسبت به همنوعانمان بی تفاوت باشیم این کوچکترین قدمی است که میتونیم برداریم هزینه ای هم نداره دور از جون خانواده هاتون فکر کنیم اینها هم عضوی از خانواده ما هستند.......درود بر همه شما

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها