مردی که خودش را زمینه ساز ظهور میداند+عکس

کد خبر: 463407

عقیق: احمد الحسن یکی از مدعیان دروغینی است که خودش را زمینه ساز ظهر حضرت حجت معرفی می کند. نام اصلی او «احمد اسماعیل گاطع»، متولد سال 1973 در قبیله صیامر از استان بصره است؛ قبیله ای که هیچ سیّد و اولادی پیغمبری در آن وجود ندارد ولی با این وجود او ادعا می کند از نسل اهل بیت(ع) است !

جالب است بدانید که او لیسانس رشته مهندسی شهرسازی از دانشگاه عراق دارد و با این حال می‌گوید من همان سید یمانی هستم که در روایات معتبر به عنوان علامت قطعی ظهور حضرت مهدی معرفی شده؛ کسی در منابع شیعی آمده که پس از خروج سفیانی، با پرچم سفید قیام می‌کند. او در بصره ادعا کرد که من با چهار واسطه از اولاد امام زمان(عج) هستم و قرار است حکومت عصر ظهور را زمینه سازی کنم و البته ادعای دیگرش بسیار خنده دار است، چون ادعا کرده:«وقتی حضرت مهدی حکومت تشکیل داد و از دنیا رفت، من و یازده مهدی دیگر امامان بعد از امام مهدی(عج) خواهیم شد!»

او برای شرح ادعای جانشینی خود و 11 مهدی دیگر بعد از رحلت امام زمان می گوید: «بعد از امام مهدی(عج) که حکومت ائمه(ع) تمام شد 12 مهدی می آیند و من(احمد الحسن) مهدی اول هستم و پدرم (امام زمان) حکومت را به من خواهد داد.»

احمد الحسن ابتدا با فردی به نام «حیدر مشتت» هماهنگ شده بود و قرار گذاشته بودند یکی یمانی و دیگری نایبش باشد ولی بعد با هم اختلاف پیدا کرده، یکدیگر را لعن و نفرین کردند! سپس هر کدام مدعی شدند یمانی هستند .

متاسفانه این فرد، کما بیش در عراق و حتی در محدوده هایی از خوزستان ایران طرفدارانی دارند. آنها برای اثبات خود شبکه ماهواره ای ایجاد کرده، سایت راه انداخته و بیش از صد کتاب بر مبنای روایات جعلی در اثبات جریان خود نوشته اند. اینها رؤیا و خواب و استخاره را حجت می دانند و بر همین مبنا بسیاری از خرافات خود را توجیه می کنند. این جریان از عدم سواد حدیثی مردم و شوق و اشتیاق آنها به امام زمان(عج) سوء استفاده می کند تا خود را به عنوان فردی مثبت و یمانی و فرزند امام زمان(عج) جا بزنند .

جالب آنکه بیش از پنج سال است که حضرت آیت الله مشفقی ، احمد الحسن را به مناظره دعوت کرده اما بی پاسخ مانده و حتی برخی دیگر از علما وی را به مباهله دعوت کردند که باز هم پاسخ نداده است.

پایگاه اطلاع رسانی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود، در مطالب بعدی به این موضوع و این افراد بیشتر خواهد پرداخت.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها