قابل توجه مدعیان ائتلاف مبارزه با تروریسم / درخواست صریح وزیر خارجه سابق اسرائیل: «سران حماس را "ترور" کنید.»

کد خبر: 473558

«باید قدرت خود را نشان دهیم. 48 ساعت به حماس فرصت می دهیم تا تمام اجساد را تحویل داده و عملیات های ترور و وحشت را متوقف کند. در غیر این صورت، باید عملیات ترور "تمامی رهبران حماس" کلید بخورد. در این زمینه تعارف نداریم؛ خالد مشعل، اسماعیل هنیه، محمود زهار و همه رهبران حماس باید ترور شوند.»

قابل توجه مدعیان ائتلاف مبارزه با تروریسم / درخواست صریح وزیر خارجه سابق اسرائیل: «سران حماس را "ترور" کنید.»
سرویس بین الملل فردا - آویگدور لیبرمن، رهبر حزب «اسرائیل خانه ما» که در دولت پیشین نتانیاهو مسئولیت وزارت خارجه دولت صهیونیستی را بر عهده داشت در موضع گیری علنی، با انتقاد از نتانیاهو اعلام کرد: «یگانه راه مهار بحران انتفاضه سوم فلسطینی ها، ترور رهبران آن ها به ویژه ترور رهبران حماس است.»
قابل توجه مدعیان ائتلاف مبارزه با تروریسم / درخواست صریح وزیر خارجه سابق اسرائیل: «سران حماس را
لیبرمن که خود زاده و بزرگ شده شوروی است و در فلسطین یک مهاجر محسوب می شود، از «سزرمین مادری یهودیان» صحبت می کند و افزایش فشارها بر اعراب را خواستار شده است.
لیبرمن که در گفت و گو با روزنامه یدیعون احارنوت، انتفاضه سوم ملت فلسطین را «سونامی» خوانده بود، ضمن استقبال از مستقر شدن چهار گردان نیروهای ذخیره اسرائیل در خیابان های سرزمین اشغالی، اظهار داشت: «واقعیت این است که ما برای حل بحران کنونی به چیزی بیش تر از این تدابیر نیاز داریم. ما باید به صورت جدی در برابر "دشمن" خود بایستیم و "بجنگیم".» این دیپلمات برجسته صهیونیستی با تمسخر تمام قوانین و مقررات بین المللی، از نتانیاهو بابت به رسمیت شناختن دولت فلسطینی در کرانه باختری انتقاد می کند: «این وحشتناک است. جوانان عرب در خیابان به شهروندان ما حمله می کنند؛ اما دولت اسرائیل - که باید حافظ منافع یهودیان باشد - با نهادهای امنیتی حکومت مستقر در رام الله همکاری می کند! با دشمن باید جنگید و به جز جنگ هیچ راه حل دیگری وجود ندارد.»
قابل توجه مدعیان ائتلاف مبارزه با تروریسم / درخواست صریح وزیر خارجه سابق اسرائیل: «سران حماس را مقامات حماس که افراطیون اسرائیلی خواهان ترور آن ها شده اند.
لیبرمن در گفت و گوی دیگری با رادیو 103 اف ام اسرائیل، اتهامات صریح تری علیه دولت کرانه باختری مطرح کرده بود: «تل آویو همکاری های مالی با رام الله دارد. از خلال همین درآمد، ماهانه 14هزار تا 15هزار شیکل اسرائیلی (معادل حدود چهارهزار دلار) به خانواده های تروریست ها کمک مالی می شود. خانواده ها هم تروریست هایی را پرورش میدهند که امنیت یهودیان را در سرزمین مادری شان پریشان کنند! این کمک رسمی است و آن را کمک به خانواده های "کشته شدگان" یا "اسرا" ی انتفاضه نام نهاده اند.» رهبر حزب اسرائیل خانه ما که بیش تر به طبقه روس تبارهای اشغالگر اختصاص دارد، در ادامه مواضع افراطی خود اظهار داشت: «باید فشارها را هر چه بیش تر بر تروریست ها و اعراب وارد کرد. حداقل اقدام در دستور کار، تخریب خانه های عاملان جنایت و بازداشت شدگان و اخراج آنان از سرزمین یهودیان است. آن ها نه در اراضی ما و نه حتی در بخش مربوط به کرانه باختری حق سکونت ندارند؛ زیرا امنیت شهروندان یهودی را به خطر انداخته اند. باید به غزه بروند که دیوارهای امنیتی محکمی دارد.»
قابل توجه مدعیان ائتلاف مبارزه با تروریسم / درخواست صریح وزیر خارجه سابق اسرائیل: «سران حماس را زمانی این کاریکاتور به داعش کنایه می زد که چرا تروریسم در اسرائیل را فراموش کرده و علیه مسلمانان می جنگد؟ به نظر می رسد حالا باید این کاریکاتور را خطاب به ائتلاف عربستان موسوم به «مبارزه با تروریسم» یادآوری کرد!
او در این زمینه خاطرات خود را بازگویی می کند: «در دورانی که وزیر خارجه اسرائیل بودم؛ ناگهان قدرت های جهانی اجتماع کردند و با استناد به یک قطعنامه شورای امنیت درخواست کردند ما شهرک سازی را در خارج از اراضی 1968 متوقف کنیم. در پاسخ گفتم: "شهرک سازی نه تنها در خارج از محدوده 1968 بلکه دقیقا بر سواحل کرانه باختری هم ادامه خواهد داشت. نه تنها سه سال متوقف نمی شود؛ بلکه حتی سه روز هم متوقف نخواهد شد." آری، ما در قبال شهروندان یهودی مسئولیت داریم و از آن کوتاه نمی آییم.» تندروی سیاستمدار روس تبار اسرائیلی در گفت و گو با یدیعوت احارنوت به همین جا محدود نمی شود: «در میان احزاب و سیاستمداران عرب، حماس به صراحت از ترور حمایت کرده است. باید درسی به آنان داد که مایه عبرت شود. "اسماعیل هنیه" با احساس و شعور خانواده های سربازان اسیر شده اسرائیل بازی می کند. بدتر از آن، تروریست های حماس در جنگ 2014 تعدادی از فرزندان یهودی را کشتند و هنوز اجساد آنان در دست حماس است.»
قابل توجه مدعیان ائتلاف مبارزه با تروریسم / درخواست صریح وزیر خارجه سابق اسرائیل: «سران حماس را به بهانه حفاظت از خود، شهروندان تروریست اسرائیل با اسلحه در خیابان ها رفت و آمد می کنند. اما مقامات رژیم اشغالگر از اعتراضات جوانان فلسطینی به ستوه آمده اند.
لیبرمن که خودش متولد و بزرگ شده شوروی سابق (کشور "مولداوی کنونی) است، راه حل خود را به این ترتیب بیان می کند: «باید قدرت خود را نشان دهیم. 48 ساعت به حماس فرصت می دهیم تا تمام اجساد را تحویل داده و عملیات های ترور و وحشت را متوقف کند. در غیر این صورت، باید عملیات ترور "تمامی رهبران حماس" کلید بخورد. در این زمینه تعارف نداریم؛ خالد مشعل، اسماعیل هنیه، محمود زهار و همه رهبران حماس باید ترور شوند.» زمانی که خبرنگار صهیونیست به وی تذکر می دهد تعدادی از رهبران حماس در خارج از نوار غزه هستند، وزیر خارجه پیشین اسرائیل بر موضع خود تأکید می کند: « همان گونه که برای امنیت خود حق داریم به غزه وارد شویم؛ حق داریم برای ترور رهبران حماس به تمام کشورهای عربی ورود کنیم .»
قابل توجه مدعیان ائتلاف مبارزه با تروریسم / درخواست صریح وزیر خارجه سابق اسرائیل: «سران حماس را تروریسم، یکی از اجزاء کاملا بارز اشغالگران اصطلاحا شهروند است.
این اظهارات وقیحانه در حالی طرح می شود که کشورهای اسلامی متحد آل سعود، ائتلافی به نام مبارزه اسلامی با تروریسم تشکیل داده اند. آیا این کشورها حاضرند پاسخ مناسبی به ترورهای علنی دولتی اشغالگران صهیونیست بدهند؟ چند سال قبل، تروریست های اشغالگر، «محمد مبحوح» از رهبران حماس را در دبی ترور کردند؛ اما مقامات اماراتی هیچ گاه پاسخ مناسبی به اسرائیل ندادند در آن زمان، اویگدور لیبرمن، وزیر خارجه بود و به نظر می رسد احساس رضایت و موفقیت از آن عملیات باعث شده امروز رسما بگوید: «ما حق ورود به تمام کشورهای عربی را برای "ترور" داریم.»
قابل توجه مدعیان ائتلاف مبارزه با تروریسم / درخواست صریح وزیر خارجه سابق اسرائیل: «سران حماس را تعدادی از فرماندهان حزب الله در لیست ترور رژیم اشغالگر
گفتنی است حزب دست راستی «اسرائیل خانه من» موضع شدیدا افراطی علیه اعراب دارد و حتی یک بار پیشنهاد داد: «باید تمام شهروندان کشور [اشغالی] برای وفاداری به دولت اسرائیل سوگند بخورند و در غیر این صورت، باید کل سرزمین تاریخی فلسطین را ترک کنند!» این پیشنهاد حتی با مخالفت بخشی از حزب افراطی لیکود (به رهبری نتانیاهو) هم مواجه شد که آن را "سرکوب هویتی اعراب" خواند!
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها