مصرف آنتی بیوتیک‌ها در سه روز اول سرماخوردگی ممنوع!!

کد خبر: 484811

یک دستیار تخصصی طب سنتی گفت: شلغم کاملاً پخته برای سرماخوردگی, دفع خلط سینه و همچنین پیشگیری از سرماخوردگی در کودکانی که زیاد سرما می‌خورند، مفید است به شرط آنکه تا زمانی که در بازار موجود است، روزانه مصرف شود.

خبرگزاری تسنیم: ناصر رضایی پور درباره درمان ترشحات سینه و بینی اظهار داشت: ترشحات سینه و بینی در زمان سرماخوردگی، یکی از مواد دفعی است که اگر خارج نشوند، باعث ایجاد بیماری خواهند شد.

مصرف آنتی‌هیستامین‌ها و آنتی بیوتیک‌ها در سه روز اول سرماخوردگی ممنوع!!

به گفته وی به همین دلیل، در سه روز اول سرماخوردگی‏‌های ساده، نباید به مصرف دارو‏هایی مانند آنتی‏‌بیوتیک‌ها و آنتی‏‌هیستامین‌ها پرداخت و لازم است با نظر پزشک به تخلیه بهتر این ترشحات کمک کرد.

این دستیار تخصصی طب سنتی ادامه داد: شلغم دارای طبیعت گرم‌ و تَر است؛ برگ‏‌های شلغم برای افرادی که از نظر طب سنتی دچار افزایش خون هستند, غدای مناسبی است و خود آن برای افرادی که دچار کم‏‌خونی هستند، مفید است.

شلغم کاملاً پخته برای سرماخوردگی, دفع خلط سینه بسیار مفید است

رضایی پور بیان کرد: شلغم کاملاً پخته برای سرماخوردگی, دفع خلط سینه و همچنین پیشگیری از سرماخوردگی در کودکانی که زیاد سرما می‌خورند، مفید است به شرط آنکه تا زمانی که در بازار موجود است، روزانه مصرف شود.

وی اضافه کرد: زمستان دارای طبیعت سرد و تَر است و افراد سردو تر، بهتر است, دو وعده غذا در روز مصرف کنند و از زیاد خوردن غذا‏های سرد و تَر بپرهیزند.

افراد سرد و تر پیش از غذا فعالیت بدنی داشته باشند

این دستیار تخصصی طب سنتی یاداور شد: افراد سرد و تر پیش از غذا فعالیت بدنی داشته باشند تا معده‌هایشان گرم شود؛ بیش از 8 ساعت در روز نخوابند و تا می‏‌توانند صبح زود از خواب بیدار شوند تا از تولید بلغم زیاد در بدن‌هایشان جلوگیری شود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها