تذکر نماینده مشهد درباره وام یک میلیونی معیشتی

کد خبر: 989347

نماینده مشهد در مجلس شورای اسلامی در واکنش به انتشار اخباری درباره واریز یک میلیون تومان کمک معیشتی گفت که معلوم نیست این پول به حساب چه کسانی رفته است. لازم است در این باره روشنگری شود.

تذکر نماینده مشهد درباره وام یک میلیونی معیشتی

خبرگزاری تسنیم: حجت الاسلام نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه ۳ اردیبهشت) قوه مقننه در تذکری با تبریک روز سپاه، گفت: سپاه اولین ماهواره نظامی کشور را به نام ماهواره نور به فضا فرستاده که مقام معظم رهبری هم از کار آن‌ها تشکر کردند. ما افتخار می‌کنیم که سپاه در کنار ارتش در تمامی موقعیت‌ها حضور دارد.

وی ادامه داد: مکررا مردم درباره موضوع دریافت وام یک میلیون تومانی از ما سوال می‌کنند به وزارت تعاون هم نامه دادم تا اعلام کنند چه کسانی تا الان این یک میلیون را گرفته‌اند، چون اعلام شده به ۳.۵ میلیون خانوار این میزان پول واریز شده است از کمیته امداد هم پیگیری کردم، اما هیچ پاسخی ندادند.

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در تذکر دیگری حقوق کتابداران را کم دانست و گفت: مجموعه کتابخانه‌ها و کتابداران به نوعی وابسته به وزارت ارشاد هستند، اما چون نهاد عمومی غیردولتی محسوب می‌شوند کمترین افزایش حقوق را داشته و امسال هم افزایش حقوق ۱۵ درصدی را دارند که لازم است در این باره فکری شود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها