رونمایی وزیر از یارانه جدید | یارانه کوپنی از راه رسید

کد خبر: 1145487

وزیر اقتصاد گفت: برنامه پیشنهادی جداگانه ای به عنوان طرح هوشمندسازی یارانه نان به دولت ارائه کردیم.

رونمایی وزیر از یارانه جدید | یارانه کوپنی از راه رسید

​​دولت در سال جدید با حذف ارز ترجیحی پیشنهاداتی برای یارانه جدید  دارد. به تازگی پرداخت یارانه گوشت به عنوان یارانه جدید توسط دولت مردان مطرح شده است.این یارانه جدید بر اساس گمانه زنی ها به 300 هزار تومان می رسد. یارانه جدید به گفته برخی از نمایندگان به صورت کالا پرداخت خواهد شد.در ادامه به آخرین اخبار از یارانه جدید می پردازیم.

احسان خاندوزی وزیر امور اقتصاد و دارایی در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۱۸ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی، گفت: پیرو مصوبه بودجه سال ۱۴۰۱ که دولت را مکلف به ساماندهی ارز ترجیحی کرده و حکم مشابه این مصوبه طی سال گذشته، دولت تلاش کرده تا زمینه های اجرای این حکم را در ستاد اقتصادی برنامه ریزی کند.

وی ادامه داد: براین اساس مقرر شد بعد از ماه مبارک رمضان مقدمات حکم اجرایی ستاد اقتصادی دولت اجرایی شود، یکی از مهم ترین و راهبردی ترین کالاها در بحث کالاهای دریافت کننده ارز ترجیحی که برای امنیت غذایی و نظام اجتماعی کشور بسیار حائز اهمیت بوده و به آن گره خورده است، نان بود.

خاندوزی تاکید کرد: افزایش قیمت ها بعد از ناآرامی هایی که در حوزه اوراسیا به عنوان حوزه و منطقه تامین کننده یک سوم غلات جهان شکل گرفت، کشورهای منطقه ما از ناحیه تامین کالاهای اساسی و غلات مورد نیاز و هم از جهات قیمت دچار نوساناتی شدند، براین  اساس سیاست هایی را در خصوص تعرفه اتخاذ کردند تا مجموعا به صرفه شدن خروج این دسته از کالاها از کشورشان نشود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها