افزایش حقوق بازنشستگان قطعی شد | مابه‌التفاوت حقوق بازنشستگان فروردین پرداخت می‌شود

کد خبر: 1145786

ر روز های پایانی سال، تصمیمات و جلسات زیادی برای افزایش حقوق بازنشستگان توسط دولت انجام شده بود.اما تمام این جلسات بی نتیجه ماند و تاکنون افزایش حقوق بازنشستگان کارگری مشخص نشده است.

افزایش حقوق بازنشستگان قطعی شد | مابه‌التفاوت حقوق بازنشستگان فروردین پرداخت می‌شود

 حقوق بازنشستگان  همواره از تبصره‌های پرچالش در جریان بررسی لوایح بودجه بوده است. حقوق بازنشستگان برای سال 1401، با افزایش 10 درصدی 5 میلیون تومان تعیین شده است. در ادامه به آخرین جزییات از افزایش حقوق بازنشستگان می پردازیم.حذف ارز ترجیحی؛ تصویب پرداخت کالابرگ ۴۰۰ و ۳۰۰ هزار تومانی دولتحذف ارز ترجیحی؛ تصویب پرداخت کالابرگ ۴۰۰ و ۳۰۰ هزار تومانی دولتافزایش ده درصدی مستمری بازنشستگان نفت دقیقاً برابر با افزایش مستمری بازنشستگان صندوق کشوری به تصویب رسیده و ظاهراً ابلاغ شده است.

صندوق بازنشستگی صنعت نفت اعلام کرده است بر این اساس، افزایش یادشده در پرداخت مستمری و مقرری اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ محاسبه و اعمال خواهد شد، مابه‌التفاوت فروردین‌ماه ۱۴۰۱ نیز همین ماه با مستمری و مقرری اردیبهشت پرداخت می‌شود.متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان نفت چندی پیش صورت گرفته و ده درصد افزایش حقوق، شامل تمام دریافتی بازنشستگان از جمله اضافات متناسب‌سازی خواهد شد.آنچه دیگران می خوانند

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها