خبر خوش برای معلمان | اجرای طرح رتبه بندی معلمان در آینده بسیار نزدیک

کد خبر: 1145952

طرح رتبه بندی معلمان توسط دولت به کمیسیون‌های تخصصی ارسال شده و در کمیسیون های تخصصی دولت در حال بررسی است و در آینده بسیار نزدیک ابلاغ و اجرایی می‌شود.

خبر خوش برای معلمان | اجرای طرح رتبه بندی معلمان در آینده بسیار نزدیک

طرح رتبه‌بندی معلمان دارای ابعاد و زوایای مختلفی است که فرهنگیان باید نسبت به آن آشنایی داشته باشند.  رتبه بندی معلمان  بر اساس اعلام مسوولان وزارت آموزش و پرورش فرآیندی است که منجر به ارتقای کیفیت در آموزش و پرورش می‌شود و هدف مستقیم رتبه بندی معلمان افزایش حقوق نیست اما منجر به افزایش حقوق هم می‌شود. مرحله اول طرح رتبه ‌بندی معلمان در نیمه ابتدایی سال ۹۴ با بار مالی ۱۳۰۰ میلیارد تومان اجرا شد. در ادامه آخرین خبر از رتبه بندی معلمان را می خوانیم.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: با همراهی که در مجلس و کمیسیون‌های تخصصی آموزش و پرورش اتفاق افتاد ، بحث رتبه بندی بوده و در حال سیر مراحل اداری است. مهم‌ترین اتفاقی که در رتبه بندی معلمان انجام می‌گیرد سطح بندی و رتبه بندی معلمان در حوزه های مختلف می‌باشد.

مسعود بهرامی مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران ظهر دوشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه در مراسم تجلیل از معلمان نمونه و برتر شهرستان قرچک که در سالن اجتماعات کانون فرهنگی تربیتی ملائک برگزار شد ، اظهار کرد: در حال حاضر منطقه دیار ۱۵ خرداد ، دیار سرلشکر ستاری ، دیار همکار فرهنگی متوفی جعفر کاظمی که در مسائل امور تربیتی زحمات زیادی کشیدند قرار داریم، جا دارد از زحمات همه همکارانم در آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران تقدیر کنم که در ایام کرونا زحمات زیادی کشیدند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها