قیمت دلار سر به فلک کشید | قیمت دلار در بازار امروز

کد خبر: 1146045

​در صرافی‌‌ها قیمت خرید دلار 25540 تومان و فروش آن 25821 تومان اعلام شد. قیمت خرید و فروش یورو نیز به ترتیب 28286 و 28571 تومان است.

قیمت دلار سر به فلک کشید | قیمت دلار در بازار امروز

قیمت دلار  با پیش بینی های وحشتناکی مواجه شده است. متوسط هفتگی  قیمت دلار که در حال افزایش است با این مساله مواجه شده که در آینده نزدیک ممکن است قیمت بالاتری به خود بگیرد. طبیعتا افزایش قیمت دلار تاثیر مستقیم بر بازار خواهد داشت. مسئولان مربوطه حتما باید مقابل افزایش قیمت دلار بایستند. قیمت دلار در بازار امروز اعلام شد.

در صرافی‌‌ها قیمت خرید دلار 25540 تومان و فروش آن 25821 تومان اعلام شد. قیمت خرید و فروش یورو نیز به ترتیب 28286 و 28571 تومان است.

قیمت روز دلار صرافی ملی

برترین‌ها

قیمت دلار سر به فلک کشید | قیمت دلار در بازار امروز 

قیمت دلار سر به فلک کشید | قیمت دلار در بازار امروز

بر اساس اطلاعات به‌روزرسانی شده در سایت صرافی ملی، قیمت دلار برای خرید 25452 تومان و قیمت دلار برای فروش 25708 تومان است.

سفر لاکچری بهاره رهنما به شیراز | شغل جدید بهاره رهنما

غافلگیر شدن فرشته حسینی از کادوی تولدش | سورپرایز میلیاردی آقای بازیگر برای فرشته حسینی

قیمت روز یورو صرافی ملی

همچنین قیمت یورو برای خرید 28177 تومان و قیمت یورو برای فروش 28460 تومان است.

پیش بینی قیمت دلار امروز ۱۹ اردیبهشت

به باور بیشتر فعالان، سودگیری معامله گران، عرضه بازارساز و احتیاط در آستانه سفر انریکه مورا به ایران از عواملی بودند که در روز یک شنبه زمینه ساز برگشت تعادل به بازار ارز شدند.

معامله گران ارزی به دنبال تثبیت قیمت دلار بالای محدوده مقاومتی ۲۸ هزار و ۲۰۰ تومان هستند. آن ها ترجیح می دهند تا قطعی شدن نوسان اسکناس آمریکایی بالای مقاومت یاد شده، با ریسک بالا رفتار نکنند. با این حال، بیشتر فعالان اعتقاد دارند که ریسک پذیری خریداران با ماندگاری دلار بالای محدوده ۲۸ هزار و ۲۰۰ تومان بیشتر خواهد شد و این مساله حتی طی روزهای آتی می تواند زمینه ساز رشد قیمت تا محدوده ۲۸ هزار و ۸۰۰ تومان شود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها