ثبت نام یارانه جدید در دفاتر پلیس+10 | فرآیند ثبت نام یارانه جدید در دفاتر پلیس + 10

کد خبر: 1148442

در حالی که از روز سه‌شنبه ثبت‌نام متقاضیان یارانه آغاز شده است که افراد برای ثبت‌نام و فرآیند مربوط به مراجعه به دفاتر پلیس به‌علاوه ۱۰ با ابهاماتی مواجه شده‌اند.

ثبت نام یارانه جدید در دفاتر پلیس+10 | فرآیند ثبت نام یارانه جدید در دفاتر پلیس + 10

​​ دولت در سال جدید با حذف ارز ترجیحی پیشنهاداتی برای یارانه جدید  دارد. به تازگی پرداخت  یارانه جدید آغاز شد.به هر نفر از مشمولان یارانه جدید 400 هزار تومان واریز شد. یارانه جدید به گفته برخی از نمایندگان به صورت کالاکارت پرداخت خواهد شد.در ادامه به آخرین اخبار از یارانه جدید می پردازیم.

پس از آغاز اجرای طرح دولت برای ساماندهی یارانه‌ها و تغییر در شیوه پرداخت حذف ارز ترجیحی یارانه نقدی ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی در دو مرحله برای دهک‌های مختلف جامعه واریز شد، در این بین گفته شد که از بین ۷۷ میلیون نفری که تا پیش از این یارانه نقدی دریافت می‌کردند ۷۲ میلیون نفر مشمول یارانه جدید شدند.

در حقیقت در این فرآیند بخشی از خانوارها حذف شدند اما با توجه به معیارهای در نظر گرفته‌شده و افزایش قابل توجه قیمت‌ها، در زمان حاضر خانوارهای حذف‌شده و یا افرادی که تا پیش از این یارانه دریافت نمی‌کردند متقاضی یارانه شدند، از این جهت وزارت رفاه سایتی را برای ثبت اعتراضات اعلام کرد

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها