شکایت کتایون ریاحی به کجا رسید؟ | حرف های جنجالی کتایون ریاحی همه را شوکه کرد

کد خبر: 1150673

​کتایون ریاحی پستی جنجالی در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده است که بسیار حاشیه ساز شد.

شکایت کتایون ریاحی به کجا رسید؟ | حرف های جنجالی کتایون ریاحی همه را شوکه کرد

 کتایون ریاحی از اقدامش به خودسوزی افشاگری کرده بود. کتایون ریاحی متولد 10 دی 1340 در تهران، بازیگر است. کتایون ریاحی فارغ التحصیل لیسانس رشته ادبیات و مردم شناسی می باشد. کتایون ریاحی با نقش زلیخا در سریال یوسف پیامبر مشهور شد. کتایون ریاحی حالا موسس خیریه ای به نام کمک می باشد.

بیوگرافی کتایون ریاحی

کتایون ریاحی متولد 10 دی 1340 در تهران، بازیگر است .فارغ التحصیل لیسانس رشته ادبیات و مردم شناسی می باشد، با نقش زلیخا در سریال یوسف پیامبر مشهور شد و حالا موسس خیریه ای بنام کمک می باشد.ایشان در خانواده ای هنرمند بدنیا آمد .مادرش گیتی اصالتا شیرازی و طراح لباس و پدرش اردشیر اصالتا گیلانی و مدرس ادبیات و زبان انگلیسی بود و تنها یک برادر بنام علیرضا دارد که بازیگر می باشد

از کار تا فعالیت اجتماعی کتایون ریاحی 

من از سال 1356 که 16 ساله بودم هم درس می خواندم و هم بعنوان معلم حق‌ التدریس در آموزش و پرورش تدریس و در کنار آن در یک تولیدی لباس نوزاد هم کار می کردم.دوره کمک‌ های اولیه در هلال احمر را دیدم و به شکل افتخاری در انجمن حمایت از معلولین فعالیت داشتم و نوشتن هم یار همیشگی‌ اش بود.در کنار یادداشت ها و قصه هایی که برای خود می نوشت شروع به قصه نویسی برای کودکان کرد که آنها را از طریق نوار کاست و یا کتاب منتشر می نمود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها