اتفاق عجیب برای یارانه نان | جزییات فروش نان کیلویی‌

کد خبر: 1150928

در ۲ماه گذشته با افزایش قیمت آرد صنف و صنعت و انتشار خبر تغییر شیوه فروش، نان بار دیگر به خوراک مورد توجه رسانه‌ها تبدیل شد. نانوایی‌های سنتی تا پیش از این آرد را با ۲نرخ ۸۰۰تومان و ۱.۲۰۰تومان(گندم ۶۶۵تومانی و ۹۰۰تومانی) دریافت می‌کردند، قیمت آرد صنایع هم کیلویی ۲.۷۰۰ تومان بود، اما با دو برابر شدن قیمت خرید تضمینی گندم، نرخ آرد برای اصناف و صنایع به کیلویی ۱۶هزار تومان رسید.

اتفاق عجیب برای یارانه نان | جزییات فروش نان کیلویی‌

یارانه نان یارانه جدید است که قرار است به زودی در کشور اجرایی شود. یارانه نان در حال حاضر فقط در استان زنجان اجرا شده است. یارانه نان به گفته مسئولین متعلق به همه مردم است.یارانه نان قرار است به هر کد ملی اختصاص یابد.در ادامه آخرین خبرها از یارانه نان را می خوانیم.

در ۲ماه گذشته با افزایش قیمت آرد صنف و صنعت و انتشار خبر تغییر شیوه فروش، نان بار دیگر به خوراک مورد توجه رسانه‌ها تبدیل شد.

در شرایطی که این دغدغه وجود داشت که تغییر اخیر به جهش قیمت نان منجر شود اما این نگرانی به‌سرعت برطرف شد و دولت اعلام کرد برای نانوایی‌های سنتی آرد را با همان نرخ سابق تامین خواهد کرد تا قیمت نان تغییری نداشته باشد، اما این تنها یک روی سکه بود. در سوی دیگر ماجرا نانوایانی قرار داشتند که با توجه به رشد هزینه‌های تولید، پخت نان با قیمت‌های موجود را امکان‌پذیر نمی‌دانستند و خواستار اصلاح قیمت نان بودند.

مسئولان اصناف مرتبط با نان بارها اعلام کرده بودند نانوایی‌ها در زیان هستند و ادامه کار با قیمت‌های موجود به‌رغم رشد هزینه‌ها برای واحدهای صنفی مشکل‌ساز است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها