حذف یارانه بنزین کلید خورد | قیمت بنزین گران می شود؟

کد خبر: 1151416

حسین‌پور در خصوص افزایش قیمت بنزین گفت: یارانه بنزین هم باید یک روز برداشته شود؛ البته به این زودی‌ها برداشته نمی‌شود، ولی این طرح در برنامه دولت است و اقدام می‌شود.

حذف یارانه بنزین کلید خورد | قیمت بنزین گران می شود؟

دولت تصمیم بر واقعی کردن قیمت بنزین  دارد. با وجود این که قیمت بنزین به تورم و شرایط اقتصادی و سیاسی بستگی دارد اما بخشی از هزینه های اجتماعی با کاهش قیمت بنزین می تواند کم تر شود .اخیرا دولت طرح یارانه جدید بنزین را اجرایی کرده است که به عقیده کارشناسان بر قیمت بنزین تاثیر زیادی دارد.در ادامه به آخرین خبر از قیمت بنزین می پردازیم.

کمال حسین‌پور نماینده مردم پیرانشهر و سردشت و عضو کمیسیون عمران به جماران گفت: یارانه بنزین هم باید یک روز برداشته شود؛ البته به این زودی‌ها برداشته نمی‌شود، ولی این طرح در برنامه دولت است و اقدام می‌شود.

اصلاحات اقتصادی دولت سیزدهم با حذف ارز ترجیحی و واریز یارانه‌ها آغاز شد. این دستور کار دولت با واکنش‌های مثبت و منفی بسیاری از سوی رسانه‌ها و مردم همراه بود و البته تا امروز هم ادامه دارد.

در این خصوص کمال حسین پور نماینده مردم پیرانشهر و سردشت و عضو کمیسیون عمران گفت: با آغاز اصلاحات اقتصادی در دولت سیزدهم مشکلاتی وجود دارد. از فرهنگ سازی اجرای آن گرفته تا کنار آمدن مردم با شرایط ناشی از آن مثل گرانی ها، نیازمند زمان است. مردم به حق گلایه دارند و معترض هستند. شما ببینید بعد از مدتی قیمت مرغ حتی از قیمت مصوب دولت هم پایین آمده است و این نشان می دهد که برای عادی سازی قیمت‌ها زمانی باید طول بکشد. با این وجود ما امیدواریم با اصلاحات اقتصادی و حذف ارز ترجیحی اوضاع بهتر شود و در نهایت مردم هم مثل ما قبول می‌کنند که این اصلاحات به نفع و در جهت رفاه و آسایش آن‌ها است این مسئله باید در سال‌های قبل اجرا میشد که بالاخره دولت سیزدهم آن را اجرا کرد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها