خبر خوش دولت برای متقاضیان وام فوری | ثبت‌نام وام فوری ودیعه مسکن از امروز

کد خبر: 1151431

​وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد که ثبت‌نام متقاضیان دریافت وام ودیعه مسکن از ۱۲ خرداد در سامانه جامع طرح های حمایتی مسکن آغاز می‌شود.

خبر خوش دولت برای متقاضیان وام فوری | ثبت‌نام وام فوری ودیعه مسکن از امروز

وام فوری  بانک رفاه برنامه ریزی شد. بانک رفاه اعلام کرد مشریانش می توانند تا سقف صد میلیون تومان وام فوری دریافت کنند. این وام فوری میتواند بدون ضامن و تنها با نامه کسر از حقوق باشد. با شروع سال 1401 بانک ها شرایط دریافت وام فوری را آسان تر کردند. طبق اعلام بانک رفاه دریافت این وام فوری برای مشتریان بسیار سودمند است. 

وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد که ثبت‌نام متقاضیان دریافت وام ودیعه مسکن از ۱۲ خرداد در سامانه جامع طرح های حمایتی مسکن آغاز می‌شود.

 معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی در اطلاعیه‌ای از آغاز ثبت‌نام متقاضیان تسهیلات کمک‌ ودیعه مسکن از روز پنج شنبه ۱۲ خردادماه از طریق ثبت درخواست در سامانه طرح‌های حمایتی مسکن خبر داد.

در  این اطلاعیه آمده است: پیرو تصمیم دولت برای پرداخت تسهیلات کمک ودیعه اجاره مسکن در سال ۱۴۰۱ به مستاجران، ثبت‌نام برای دریافت تسهیلات مذکور از ساعت ۱۰ صبح روز پنجشنبه ۱۲ خردادماه از طریق سامانه وزارت راه و شهرسازی به نشانی http://saman.mrud.ir آغاز می‌شود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها