آخرین خبر برای جاماندگان سهام عدالت | سهام عدالت به چه کسانی تعلق می گیرد؟

کد خبر: 1152809

​بر اساس اعلام رئیس سازمان خصوصی‌سازی قرار است به جاماندگان سهام عدالت، سهام تعلق بگیرد. این مورد به چه کسانی و چگونه تعلق می‌گیرد؟

آخرین خبر برای جاماندگان سهام عدالت | سهام عدالت به چه کسانی تعلق می گیرد؟

​سود سهام عدالت  واریز می شود. سود سهام عدالت رقم مناسبی است. سود سهام عدالت برای سهامداران حائز اهمیت است. سود سهام عدالت هر ساله پرداخت می شود. جزئیات جدید واریز سود سهام عدالت را بخوانید.

بر اساس اعلام رئیس سازمان خصوصی‌سازی قرار است به جاماندگان سهام عدالت، سهام تعلق بگیرد. این مورد به چه کسانی و چگونه تعلق می‌گیرد؟

چندماهی می‌شود که مسئولان از اختصاص سهام عدالت به جاماندگان می‌گویند. بالاخره پس از چند ماه رئیس سازمان خصوصی‌سازی اعلام کرد که به افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی سهام عدالت تعلق می‌گیرد.

سهام عدالت به دهک کم درآمد جامعه اختصاص پیدا می‌کند که این موضوع روی گردش نقدینگی در کشور و معیشت مردم می‌تواند تاثیر ناچیزی داشته باشد. برخی گمان می‌کنند که این واگذاری‌ها می‌تواند روند بازار را تغییر دهد اما با توجه به کسری بودجه دولت و نبود نقدینگی این اختصاص‌ها تاثیر چندانی روی بازارها ندارد و در تنها در بلند مدت می‌تواند به یک نوع کمک خرج مردم باشد.

نکته مهم اینجاست که افراد مشمول طرح نیازی به ثبت‌نام یا پرداخت پول ندارند و به طور خودکار نامشان برای سهام عدالت ثبت می‌شود. به گفته حسین قربانزاده اگر پیامکی برای ثبت‌نام سهام عدالت ارسال شود کلاهبرداری است و ربطی به وزارت اقتصاد و سازمان خصوصی‌سازی ندارد.

قربانزاده در گفتگو با ایسنا اعلام کرد که در مجموع باید تقریبا به سه میلیون و ۳۳۷ هزار و ۷۰۰ نفر سهام عدالت اختصاص پیدا می‌کند. حدود دو میلیون و ۲۵ هزار نفر تحت پوشش بهزیستی و حدود یک میلیون و ۳۰۰ نفر تحت پوشش کمیته امداد هستند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها