خبر خوش مجلس درباره همسان سازی حقوق بازنشستگان | زمان اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان؟

کد خبر: 1153167

نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس در دو سال گذشته اعتبارات خوبی را برای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در نظر گرفته است.

خبر خوش مجلس درباره همسان سازی حقوق بازنشستگان | زمان اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان؟

بر اساس تصمیم همسان سازی حقوق بازنشستگان، حقوق بازنشسته به ۹۰ درصد میانگین حقوق شاغلین هم‌تراز افزایش می‌یابد که تغییری نسبتا قابل توجه در حقوق بازنشستگان به حساب می‌آید.مبنای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان پرداخت ۳۰ ساله حق بیمه است که دوره کامل پرداخت حق بیمه به حساب می‌آید. در همسان سازی حقوق بازنشستگان اگر بازنشسته‌ای دوره اشتغال او بیشتر از ۳۰ سال بوده و بیش از ۳۰ سال حق بیمه پرداخت کرده باشد به ازای هر سال پرداخت حق بیمه بیش از ۳۰ سال، ۲.۵ درصد بر میزان افزایش حقوق بازنشسته افزوده می‌شود. به همین ترتیب با اجرای طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان میزان افزایش حقوق بازنشستگان با پرداخت حق بیمه‌ای کمتر از دوره ۳۰ ساله به ازای هر سال کمتر، ۲.۵ درصد کمتر خواهد بود. در ادامه آخرین جزییات از همسان سازی حقوق بازنشستگان را می خوانید.

حسین حق وردی درباره عملکرد مجلس یازدهم در دو سال گذشته، اظهار داشت: مقام معظم رهبری مدال انقلابی بودن را به نمایندگان این دوره مجلس دادند که برای ما بسیار مهم و ارزشمند است.

وی بیان کرد: مجلس یازدهم نشان داده است که به دنبال عدالت طلبی است و تاکنون در همه مصوبات خود به فکر بهبود وضعیت اقشار متوسط و ضعیف جامعه بوده است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها