کنایه سام درخشانی به دختر بدحجاب | غوغای سام درخشانی در خیابان

کد خبر: 1159623

​سام درخشانی در فیلم خوب بد جلف 2 به خانم بازیگر کنایه ای می زند که بسیار جالب است و در ادامه بخشهایی از این سکانس را خواهید دید

کنایه سام درخشانی به دختر بدحجاب | غوغای سام درخشانی در خیابان

 سام درخشانی فیلمی از یک مسابقه ی فوتبال را منتشر کرده است که عکس العمل تماشاچیان زمان ورود بازیکن اوکراینی دیدنی است . سام درخشانی در آموزشگاه بازیگری سمندریان یک دوره بازیگری گذرانده‌است. سام درخشانی با مجموعه شب زدگان به دنیای بازیگری پا گذاشت. سام درخشانی پس از آن با بهشت آبی، مجموعه همسفر، خانه پدری، دلباخته، و اخیراً هم سام درخشانی در سریال سالهای برف و بنفشه و ما چند نفر و روزهای زیبا و نابرده رنج این مسیر را ادامه داده‌است.سام درخشانی در خصوص ممنوع التصویر شدنش حرفی نزده است اما کاربران فضای مجازی حواشی در این خصوص در فضای مجازی به راه انداخته اند.بعد از انتشار کلیپ رقص سام درخشانی در آغاز سال نو میلادی، کلیپ رقصی از جواد خیابانی با همان تِم از جواد خیابانی منتشر شده که نگرانی کاربران از ممنوع التصویری وی، مانند سام را به دنبال داشته است!در برنامه زنده تلویزیونی علی ضیا خاطره ای از سام درخشانی تعریف کرد که سیلی محکمی به گوش بازیگر معروف زده بود در ادامه میتوانید بخشی از این برنامه را مشاهده کنید.

سام درخشانی  متولد ۳۱ تیر ۱۳۵۴ و دارای مدرک تحصیلی علوم تجربی و دانشجوی انصرافی تئاتر است. سام درخشانی در آموزشگاه بازیگری سمندریان یک دوره بازیگری گذرانده‌است و با مجموعه شب زدگان به دنیای بازیگری پا گذاشت.پس از آن با بهشت آبی، مجموعه همسفر، خانه پدری، دلباخته، و اخیراً هم در سریال سالهای برف و بنفشه و ما چند نفر و روزهای زیبا و نابرده رنج این مسیر را ادامه داده‌است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها