خبر خوش دولت برای معلمان | شرط مهم اجرای رتبه بندی معلمان اعلام شد

کد خبر: 1160154

​اسماعیل جعفری فعال فرهنگی درباره شرط داشتن کد استخدامی برای رتبه بندی معلمان و فرهنگیانی که کد مستخدمی‌ ندارند، نوشت:

خبر خوش دولت برای معلمان | شرط مهم اجرای رتبه بندی معلمان اعلام شد

طرح رتبه‌بندی معلمان دارای ابعاد و زوایای مختلفی است که فرهنگیان باید نسبت به آن آشنایی داشته باشند. رتبه‌بندی معلمان بر اساس اعلام مسوولان وزارت آموزش و پرورش فرآیندی است که منجر به ارتقای کیفیت در آموزش و پرورش می‌شود و هدف مستقیم رتبه بندی معلمان افزایش حقوق نیست اما منجر به افزایش حقوق هم می‌شود. مرحله اول طرح رتبه ‌بندی معلمان در نیمه ابتدایی سال ۹۴ با بار مالی ۱۳۰۰ میلیارد تومان اجرا شد. در ادامه آخرین خبر از رتبه بندی معلمان را می خوانیم. رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: با پایان زمان قانونی دولت برای ابلاغ آئین نامه اجرایی قانون رتبه بندی معلمان از شهریور ۱۴۰۰ اجرایی می شود.

اسماعیل جعفری فعال فرهنگی درباره شرط داشتن کد استخدامی برای رتبه بندی معلمان  و فرهنگیانی که کد مستخدمی‌ ندارند، نوشت: با پیگیری هایی که در دو روز گذشته بعد از انتشار آیین نامه و قید شرط داشتن کد استخدامی در تبصره۳ ماده۳ این آیین نامه داشتیم، اعلام شد که تقریبا تمام مستخدمین تا سالهای ۱۳۸۸ و ۱۳۸۹ دارای کد استخدامی هستند.

 همچنین مشخص شد که در سالهای اخیر #چندین_بار کارگزینی ادارات آموزش و پرورش در سراسر کشور مدارک و مستندات لازم برای صدور کد استخدامی از جمله احکام، مدارک شناسایی، تعهد محضری و تمام اطلاعات مورد نیاز را در سامانه مربوطه بارگذاری کرده اند و مراحل مختلف را گذرانده است ولی در مرحله آخر سازمان اداری و استخدامی تایید نهایی را انجام نداده است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها