شوک به متقاضیان مسکن ملی | افزایش آورده متقاضیان در این استان

کد خبر: 1161277

در حالی پیش از این شرکت عمران پرند از افزایش آورده متقاضیان نهضت ملی مسکن به ۳۲۰ میلیون تومان خبر داده بود که آورده متقاضیان این طرح در پردیس نیز به ۳۶۰ میلیون افزایش یافته است.

شوک به متقاضیان مسکن ملی | افزایش آورده متقاضیان در این استان

در طرح مسکن ملی، دیگر ساختمان‌های بلند مرتبه ساخته نمی‌شود بلکه تعداد طبقات در این طرح نهایتا ۷ طبقه است.شرایط طرح مسکن ملی به این صورت است که فرد متقاضی این طرح باید دارای شرایط مکانی و مادی خاصی باشد.متقاضیان طرح مسکن ملی نباید از سال ۱۳۸۴ واحد مسکونی داشته باشند. ثبت نام مسکن ملی برای افرادی مجاز است که از ابتدای انقلاب تاکنون از تسهیلات و امکانات دولتی در بخش زمین و مسکن استفاده نکرده باشند.در ادامه به آخرین خبر از مسکن ملی می پردازیم.

۲۱خردادماه امسال رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی در حاشیه ساخت اولین پروژه نهضت ملی مسکن شهر تهران با اعلام این‌که  قیمت تمام شده نهضت ملی مسکن قابل پیش‌بینی نیست گفته بود: با توجه به افزایش قیمت مصالح ساختمانی، قیمت نهضت ملی مسکن افزایش خواهد یافت.

یک هفته پس از این اظهارنظر بود که شرکت عمران پرند اعلام کرد: متقاضیان نهضت ملی مسکن باید طی ۸ مرحله ۳۲۰ میلیون تومان آورده خود را واریز کنند، در واقع متقاضیان باید هر مرحله ۴۰ میلیون تومان به حساب مسدودشده خود نزد بانک مسکن واریز کنند. طبق اعلام شرکت عمران پرند، مبلغ آورده متقاضیان "علی‌الحساب" است، یعنی احتمال افزایش آن در آینده وجود دارد.

این در حالی است که در دیگر شهر جدید تهران (پردیس) که ۲۰۴۳ واحد نهضت ملی مسکن در قالب ۲۳ سایت و ۳۲ بلوک در حال ساخت است، متقاضیان باید حدود ۳۶۰ میلیون تومان را به‌صورت علی‌الحساب پرداخت کنند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها