قیمت سکه در معرض تهدید سنگین | قیمت سکه امروز چند؟

کد خبر: 1167315

سکه امامی خط حمایتی ۱۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان را از دست داد. در صورتی که قیمت دلار از ۳۱ هزار و ۲۰۰ تومان پایین تر بیاید، سکه می تواند حمایت سنگین ۱۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان را در معرض تهدید سنگین ببیند.

قیمت سکه در معرض تهدید سنگین | قیمت سکه امروز چند؟

طلافروشی ها امروز یکشنبه بیست و نهم خرداد ۱۴۰۱ قیمت سکه طرح قدیم (امامی) به مردم را ۱۵ میلیون و ۵۹۵ هزار تومان اعلام کردند. قیمت سکه امروز هم افزایش یافت. قیمت سکه طبق روال قبل روند صعودی خود راحفظ کرد. قیمت سکه امروز 300 هزارتومان نسبت به دیروز بیشتر معامله شد. پیش بینی قیمت سکه نشان میدهد روند صعودی همچنان ادامه دارد. 

سکه امامی خط حمایتی ۱۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان را از دست داد. در صورتی که قیمت دلار از ۳۱ هزار و ۲۰۰ تومان پایین تر بیاید، سکه می تواند حمایت سنگین ۱۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان را در معرض تهدید سنگین ببیند

سکه امامی خط حمایتی ۱۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان را از دست داد. از دست رفتن این حمایت موجب شده است که کمی انتظارات کاهشی در بازار فلز گران بهای داخلی قوی تر شود. با این حال، رفتار اونس طلا در بازارهای جهانی افزایشی بوده است و این موضوع می تواند سد راه نیروهای کاهشی بازار شود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها