چند نکته درباره دورکاری/ کار از راه دور چه شرایطی دارد

کد خبر: 536854

با پیشرفت تکنولوژی کار از راه دور تبدیل به یک جریان اصلی در زندگی روزمره ما شده است اما از آنجایی که تعامل در اینگونه کارها در دنیای مجازی صورت می گیرد انتظار می رود که کارها به نحو مطلوب پیش نرود و عادت کردن به اینگونه کار کمی سخت است در این گزارش سعی شده به هر آنچه نیاز برای کار کردن از راه دور است بپردازد.

چند نکته درباره دورکاری/ کار از راه دور چه شرایطی دارد
چند نکته درباره دورکاری/ کار از راه دور چه شرایطی دارد
سرویس سبک زندگی فردا: با پیشرفت تکنولوژی، کار از راه دور تبدیل به یک جریان اصلی در زندگی روزمره ما شده است. اما از آنجایی که تعاملات این‌گونه کارها در دنیای مجازی صورت می‌گیرد، ممکن‌است کمی پیچیده و سخت به نظر برسد که خب البته اینطور نیست و در یادداشت پیش‌رو هرآنچه نیاز‌است برای کار کردن از راه دور به آن‌ها توجه کنید پرداخته‌ایم. روال کار گذشته را حفظ کنید
یکی از اولین اصول دور‌کاری، حفظ روال کاری سابق است. بدن ما به این نکته که هرروز سرساعت ۸ صبح بیدار باشد و کار را آغاز کند و ساعت ۵ عصر آن را پایان دهد، عادت کرده است. این نظم و تعادل بسیار مهم و تاثیر گذارست.
نظم در کار از همه چیز مهم‌تر است عدم دقت و نظم کافی در دورکاری بیش از هرکار دیگر آسیب‌زاست و عدم بهره‌وری لازم را به همراه دارد. برای جلوگیری از این اتفاق، یک برنامه منظم کاری می‌تواند بسیار مفید باشد. به این‌طور که با حفظ روال کاری سابق، شروع کار در ۸ صبح، و پایان شیفت کاری در ۵ عصر باشد.
تمرکز بر انرژی خود بگذارید، نه زمان هنگامی که شما مشغول به کار از راه دور هستید، سخت است از ابتدا زمان را در نظر بگیرید اما کم‌کم به این شرایط عادت می‌کنید. این موضوع که مشقت رفت و آمد و هزینه آن از دوش شما برداشته شده است به این امر کمک میکند تا تمرکز خودتان را بیشتر بر کار بگذارید.
چند نکته درباره دورکاری/ کار از راه دور چه شرایطی دارد
افزایش بهره وری با شناخت بهترین زمان‌های روز برای افزایش بهره‌وری باید در انرژی و زمان‌تان تجدید نظر کنید. ساده‌ترین راه برای انجام این کار آن است که، زمان بهترین کارایی خود را پیدا کنید، این کار به شما کمک می‌کند تا بر زمان خود مدیریت داشته باشید و مهمترین کارها را به موقع انجام دهید. بطور مثال نوشتن در هنگام صبح بهتر است چون در این موقع با ذهن خلاق‌تری روبرو هستید. درک محیط خود کار از راه دور به آن معنا نیست که شما باید به تنهایی در اتاق محبوس باشید. در واقع، توصیه می‌شود که با افراد و گروه‌ها تعامل داشته باشید این کار ضمینه پیشرفت شما را فراهم می‌آورد.
ارتباطات و گفتگوها را حفظ کنید از آنجا که هیچ فرصتی برای یک همکاری خوب را نباید از دست داد و پس گفتگوهای‌تان را با دوستان‌تان تداوم بخشید چون اگر گفتگو نباشد هیچ ارتباطی نیست و اگر هم ارتباطی نباشد هیچ پیشرفتی در میان نخواهد بود. سعی کنید جلسات گفتگوی خود را تداوم بخشید لاقل ماهی یک بار در جلسات حضور داشته باشید اگر امکانش وجود دارد جلسات ماهیانه را به دو هفته یکبار کاهش دهید این کار باعث تجربه اندوزی و تعامل بیشتر شما شده و از منزوی شدن شما جلوگیری می‌کند. روابط چهره به چهره موثرترین نوع رابطه تاثیر گذاری در جلسات چهره به چهره خیلی موثرتر است حتی از چت تصویری؛ چرا که در دنیای مجازی احساس را نمی‌توان منتقل کرد. تعامل و ارتباط در جلسات رو در رو تاثیرات بسیار زیادی در آینده کاری شما خواهد داشد. منبع: lifehack
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها