رول سیب برای یک عصرانه خوشمزه

کد خبر: 582612

در یک کاسه بزرگ، آرد، بیکینگ پودر، و نمک را مخلوط کرده، کره را اضافه می‌کنیم و هم میزنیم، تا ترکیبى نرم و تکه تکه داشته باشیم، شیر را اضافه می‌کنیم و هم می‌زنیم تا ترکیب به حالت خمیرى در آید.

رول سیب برای یک عصرانه خوشمزه
سرویس سبک زندگی فردا: در این مطلب به شما طرز تهیه رول سیب را به نقل از فودفا آموزش می‌دهیم.
رول سیب برای یک عصرانه خوشمزه
مواد لازم براى تهیه خمیر رول سیب به تعداد ۹ تا ۱۲ عدد:
٢ فنجان آرد ۴ قاشق چای‌خورى بیکینگ پودر ۱/۲ قاشق چایخورى نمک ۱/۴ فنجان کره ۳/۴ فنجان شیر مواد لازم براى تهیه شهد رول سیب: ١ فنجان شکر ٢ فنجان آب مواد لازم براى تهیه داخل رول سیب ٢ قاشق چای‌خورى دارچین ٢ قاشق غذاخورى کره ۱/۴ فنجان شکر قهوه‌اى ٣ فنجان سیب رنده شده
طرز تهیه رول سیب: در یک کاسه بزرگ، آرد، بیکینگ پودر، و نمک را مخلوط کرده، کره را اضافه می‌کنیم و هم می‌زنیم، تا ترکیبى نرم و تکه تکه داشته باشیم، شیر را اضافه می‌کنیم و هم می‌زنیم تا ترکیب به حالت خمیرى در آید. در سطحى آرد زده، خمیر را ورز داده و روى کاغذ روغنى آن را وردنه کرده و به شکل مستطیل با ضخامت ٠/۵ سانت در مى‌آوریم، روى خمیر را با برس، کره آب شده می‌مالیم. و سیب رنده شده و سپس دارچین و شکر را می‌پاشیم و رل می‌کنیم، و برش‌هایى با ضخامت ٣ سانت می‌دهیم. در یک قابلمه، شکر و آب را حرارت داده تا شکر آب شود، شهد را در ظرف مخصوص فر با سایز ٢٠ در ٣٠ ریخته و رل‌ها را در شهد چیده و به مدت ۴٠ دقیقه در دماى ٢٠٠ درجه سانتیگراد می‌پزیم، سپس با خامه سرو می‌کنیم. نوش جان و لذت ببرید!
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها