سوپ کدو حلوایی مناسب برای درمان سرماخوردگی

کد خبر: 596109

کدو حلوایی سینه را نرم و اخلاط و سرفه را آسان می‌کند. اگر کدو حلوایی را پخته به صورت کرم به صورت بمالید و نیم ساعت صبر کنید، رنگ چهره و رخسار باز شده و صورت را براق و زیبا می‌نماید.

سوپ کدو حلوایی مناسب برای درمان سرماخوردگی
سرویس سبک زندگی فردا: کدو حلوایی و شیر یکی از بهترین ترکیب‌ها را به شما می‌دهد. در این مطلب طرز تهیه یکی از خوشمزه‌ترین سوپ‌ها را برای شما آماده کرده‌ایم. امیدواریم لذت ببرید! در ادامه این مطلب را به نقل از فودفا بخوانید.
سوپ کدو حلوایی مناسب برای درمان سرماخوردگی
مواد لازم برای تهیه سوپ کدو حلوایی ١ کیلو و نیم کدو حلوایی ١ عدد پیاز ١ سره سیر ٢ قاشق غذاخوری روغن زیتون ۳/۴ قاشق چایخوری نمک فلفل سیاه به میزان دلخواه ۴ فنجان شیر طرز تهیه سوپ کدو حلوایی ابتدا کدو حلوایی را از وسط به دو نیم می‌کنیم و داخل سینی فر قرار می‌دهیم سپس نمک و فلفل و روغن زیتون را روی آن می‌ریزیم و یک پیاز هم کنار آن روی سینی فر قرار می‌دهیم و سیر را هم داخل یک تکه ورقه آلومینیوم می‌پیچیم و کنار آنها می‌گذاریم و داخل فر به مدت ٧٠ دقیقه با ١٨٠ درجه سانتی گراد قرار می‌دهیم. در ادامه با قاشق کدو حلوایی را در آورده و داخل میکسر می‌ریزیم و شیر و سیر و پیاز را اضافه می‌کنیم و آنقدر می‌زنیم تا به شکل پوره در بیاید. داخل کاسه می‌ریزیم و با خامه و سبزی خشک معطر تزیین می‌کنیم و بهترین نان برای این سوپ نان سیر خواهد بود. نوش جان و لدت ببرید! خواص مواد غذایی اصلی
کدو حلوایی سینه را نرم و اخلاط و سرفه را آسان می‌کند. اگر کدو حلوایی را پخته به صورت کرم به صورت بمالید و نیم ساعت صبر کنید، رنگ چهره و رخسار باز شده و صورت را براق و زیبا می‌نماید. خوردن کدو، موجب برطرف شدن غم و اندوه است. خوردن کدو مغز را تقویت می‌کند. روغن تخم کدو برای تسکین درد بواسیر بسیار مفید است.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها