پنیر برشتک یک میان وعده فوری و خوشمزه

کد خبر: 610441

پنیر را با دست ریز کرده، همراه با زردچوبه در روغن تفت می‌دهیم. شوید خشک را به صورت پودر درآورده و با تخم‌مرغ به مواد افزوده و هم می‌زنیم. پس از پنج دقیقه غذا حاضر است و می‌توانیم آن را همراه با برنج کته یا نان سرو نماییم.

پنیر برشتک یک میان وعده فوری و خوشمزه
سرویس سبک زندگی فردا: پنیر برشتک یا پنیر برشته پیش غذایی گیلانی است که به جای وعده اصلی هم مصرف می‌شود این غذا بسیار مناسب میان وعده و تغذیه کودکان در مدرسه است. این مطلب را به نقل از تصویر زندگی بخوانید.
پنیر برشتک یک میان وعده فوری و خوشمزه
آماده سازی: ۵ دقیقه
مدت انتظار: ۳۰ دقیقه
مجموعاً: ۳۵ دقیقه
مواد اولیه برای ۴ نفر: زردچوبه به میزان لازم شوید به میزان لازم روغن به میزان لازم تخم مرغ ۱عدد پنیر ۲۵۰گرم (لیقوان) طرز تهیه: پنیر را با دست ریز کرده، همراه با زردچوبه در روغن تفت می‌دهیم. شوید خشک را به صورت پودر درآورده و با تخم‌مرغ به مواد افزوده و هم می‌زنیم. پس از پنج دقیقه غذا حاضر است و می‌توانیم آن را همراه با برنج کته یا نان سرو نماییم. نکات: ۱. بهتر است از شویدخشک برای این غذا استفاده کنید و آن را کاملا پودر کنید. ۲. پس از تهیه این پنیر آن را به صورت رول یا شکل پنیر در آورده و برای سرو آماده کنید. ۳. میتوانید از مغز گردو هم برای سرو این غذا استفاده کنید. ۴. برای صرفه‌جویی و طعم بهتر غذا، می‌توان از پنیر‌های خرد شده باقیمانده از صبحانه استفاده نمود.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها