ابداع یک کتاب رنگ‌آمیزی شگفت‌انگیز برای کودکان

کد خبر: 625729

شرکت دیزنی از فناوری واقعیت افزوده در یک نوع کتاب رنگ‌آمیزی استفاده کرده که به بچه‌ها اجازه می‌دهد شخصیت موردنظر خود را به صورت سه‌بعدی رنگ‌آمیزی کند.

ابداع یک کتاب رنگ‌آمیزی شگفت‌انگیز برای کودکان
سرویس سبک زندگی: امروزه بچه‌های کشورهای توسعه‌یافته از هر نوع فناوری بهره‌مند هستند. برای این بچه‌ها فناوری‌هایی همچون تبلت‌، کامپیوتر و گوشی‌ هوشمند چیزهایی عادی به نظر می‌رسد. این بچه‌ها ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت شبانه‌روز به اینترنت دسترسی دارند تا در انجام تکالیف منزل از اینترنت کمک بگیرند. حالا شرکت دیزنی از فناوری واقعیت افزوده در یک نوع کتاب رنگ‌آمیزی استفاده کرده که به بچه‌ها اجازه می‌دهد شخصیت موردنظر خود را به صورت سه‌بعدی رنگ‌آمیزی کند. در ادامه این مطلب را به نقل از سایت فوت و فن می‌خوانیم.
ابداع یک کتاب رنگ‌آمیزی شگفت‌انگیز توسط دیزنی
این ایده از یک اپلیکیشن واقعیت افزوده استفاده می‌کند که شرکت دیزنی با کمک ردیابی و ثبت تصاویر زنده از دوربین دستگاه همراه ایجاد کرده است. سپس این تصاویر را بر روی هر سطح تغییرپذیر سه‌بعدی ترسیم می‌کند. در نهایت یک شخصیت سه‌بعدی متحرک به وجود می‌آید که می‌توانید در همان لحظه آن را رنگ‌آمیزی کنید.
این اپلیکیشن هنوز در مراحل اولیه تولید قرار دارد؛ اما مطمئناً می‌تواند نشان دهد که اسباب‌بازی‌های آینده چه امکاناتی خواهند داشت. در ادامه یک اسکرین‌شات برای درک بهتر این ایده وجود دارد. کاربر شخصیت سه‌بعدی را از طریق دوربین گوشی یا تبلت و با استفاده از این اپلیکیشن می‌بیند. سپس می‌تواند تصویر شخصیت موردنظر را در کتاب دوبعدی رنگ ‌کند. این رنگ‌آمیزی بلافاصله در شخصیت سه‌بعدی روی تبلت مشاهده می‌شود.
این ایده واقعاً جذاب است و نشان می‌دهد که اگر این اصل در یک مدل پیشرفته‌تر به کار گرفته شود، چه دستاوردهایی خواهد داشت. تصور کنید این روش کامل بود و به شما اجازه می‌داد وسیله نقلیه فیلم جنگ ستارگان یا یک ساختمان تاریخی یا یک منظره طبیعی را رنگ کنید. البته بایستی کمی منتظر بمانید تا این ایده در مغازه‌ها به فروش برسد؛ اما پس از ارائه این ایده، بچه‌ها عاشقش خواهند شد.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها