اسموتی پرتقال یک نوشیدنی اشتهاآور

کد خبر: 627591

پرتقال از دیگر میوه‌های خوشمزه و پرطرفداری است که به واسطه‌ی عطر بی‌نظیر، طعم دلنشین، تهیه‌ی انواع دسرها و خوراکی‌های اشتهاآور و وسوسه‌انگیز و از همه مهم‌تر خواص شگفت‌انگیز دارویی که در آن یافت می‌شود نظر پزشکان و متخصصان تغذیه را به خود جلب کرده است.

اسموتی پرتقال یک نوشیدنی اشتهاآور
اسموتی پرتقال
سرویس سبک زندگی فردا: پرتقال از دیگر میوه‌های خوشمزه و پرطرفداری است که به واسطه‌ی عطر بی‌نظیر، طعم دلنشین، تهیه‌ی انواع دسرها و خوراکی‌های اشتهاآور و وسوسه‌انگیز و از همه مهم‌تر خواص شگفت‌انگیز دارویی که در آن یافت می‌شود نظر پزشکان و متخصصان تغذیه را به خود جلب کرده است. با این متن به نقل از کجارو همراه باشید.
مواد لازم
آب پرتقال طبیعی یک پیمانه، موز رسیده و فریز شده یک عدد، لیمو ترش یک عدد، هلو فریز شده نصف پیمانه، آناناس فریز شده نصف پیمانه، یخ‌ پوره شده یک پیمانه
طرز تهیه
ابتدا موزهای فریز شده را درون مخلوط‌کن ریخته و به پوره تبدیل کنید. سپس آناناس و هلو را نیز به آن افزوده و دوباره دستگاه مخلوط‌کن را روشن کرده تا تمام مواد با یکدیگر به خوبی ترکیب شود و ماده‌ای به شکل پوره و یک‌دست بدست آید. سپس آب پرتقال را به آن اضافه کرده و با مواد به خوبی مخلوط کنید.
مواد را درون ظرف مناسبی ریخته و به آن آب لیمو‌ترش و مقداری از پوست رنده‌ شده‌ی آن را نیز اضافه کنید. در این مرحله یخ‌ها را نیز به مواد اضافه کرده و به خوبی هم بزنید. لیوان‌های مخصوص اسموتی را آماده کرده و اسموتی‌ها را درون آن‌ها بریزید. می‌توانید با مقداری آناناس حلقه حلقه شده یا در صورت تمایل از پرتقال حلقه شده برای تزئین لب لیوان‌ها استفاده کنید.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها