چند راهکار مفید برای نظم دادن به خودروی خانواده

کد خبر: 629305

از ظرف‌ها یا قالب‌های سیلیکونی کیک‌های فنجانی یا کاپ‌کیک برای گنجاندن و مرتب کردن چیزهای کوچک مانند پول خرد، برق لب و چیزهای کوچک دیگر استفاده کنید.

چند راهکار مفید برای نظم دادن به خودروی خانواده
سرویس سبک زندگی: اگر خانواده شما اوقات زیادی را در خودرو سپری می‌کنند یا مدام به مسافرت می‌روید، باید بدانید که چطور همیشه آن را تمیز و مرتب نگه دارید. البته، اگر فرزندان شما کم سن و سال باشند، به شما حق می‌دهیم که اوضاع برایتان کمی سخت شود؛ واقعاً دشوار است که با وجود کودکان بتوان حفظ ظاهر کرد و فضای داخل خودرو را تمیز و منظم نگه داشت. با استفاده از نکاتی که در ادامه ذکر می‌کنیم، می‌توانید حتی با وجود بچه‌های شیطون، یک خودروی مرتب و پاکیزه داشته باشید. ادامه این مطلب را به نقل از سایت فوت و فن می‌خوانیم.
از یک کیسه برای نگهداری ملزومات استفاده کنید
از یک کیسه پارچه‌ای برای نگهداری تنقلات، دستمال کاغذی، دستمال مرطوب، یک رول کیسه زباله و چراغ قوه در صندوق خودرو یا داشبورد استفاده کنید یا اگر فضای داخلی زیاد است آن را روی زمین قرار دهید زیرا اصلاً نمی‌دانید که چه وقت کودکان گرسنه می‌شوند و بهانه‌گیری می‌کنند. از دستمال کاغذی، دستمال مرطوب و دستمال‌های کهنه برای تمیز کردن خودرو و دستان کودکان در حال حرکت استفاده کنید. چراغ قوه همیشه در تاریکی به درد می‌خورد؛ آن هم وقتی که کودکان وسایل و خرت و پرت‌های خود را گم می‌کنند و نمی‌توانند در تاریکی پیدایشان کنند.
نکاتی هوشمندانه برای نظم دادن به خودروی خانواده
خرده‌ریزها را در قالب‌های کیک بریزید
از ظرف‌ها یا قالب‌های سیلیکونی کیک‌های فنجانی یا کاپ‌کیک برای گنجاندن و مرتب کردن چیزهای کوچک مانند پول خرد، برق لب و چیزهای کوچک دیگر استفاده کنید. این قالب‌ها برای نگه داشتن نوشیدنی‌ها در جالیوانی خودرو عالی هستند و از بیرون ریختن یا پاشیدن مایعات به اطراف جلوگیری می‌کنند. مهم‌تر از همه این که قالب‌های سیلیکونی راحت پاک می‌شوند و می‌توان دوباره از آنها استفاده کرد.
نکاتی هوشمندانه برای نظم دادن به خودروی خانواده
همه لوازم الکترونیک را در یک کیسه بگذارید
لوازم الکترونیک و کودکان انگار این روزها دست به دست می‌چرخند. شما می‌توانید آنها را با هم در کیسه‌های پلاستیکی بگذارید؛ فقط یادتان باشد که نام کودک خود را روی آن بنویسید. بدین روش، هر کس لوازم الکترونیک مخصوص خود را سر جای خودش پیدا می‌کند.
نکته: بهتر است یک شارژر همراه در هر کدام از کیسه‌ها بگذارید تا بچه‌ها از شما نخواهند که وسایلشان را در ماشین و با استفاده از فندک خودرو شارژ کنید.
نکاتی هوشمندانه برای نظم دادن به خودروی خانواده
جعبه کمک‌های اولیه را دم دست بگذارید
اقلامی که در جعبه کمک‌های اولیه لازم است را در جعبه لوازم آرایش یا کیف مسافرتی جمع کنید تا بتوانید بریدگی یا خراشیدگی را در حال حرکت پانسمان و از خونریزی پیشگیری کنید.
نکاتی هوشمندانه برای نظم دادن به خودروی خانواده
آب را در کُلمن بریزید
همه در ماشین مدام تشنه می‌شوند و نیاز به نوشیدن آب دارند. مقداری آب در فلاسک‌های عایق‌دار خنک‌کننده یا کلمن بریزید. فلاسک‌ها یا کلمن‌ها برای اسفاده در خودرو خیلی خوب هستند زیرا آب بیرون نمی‌ریزد و اگر ریخت مقدار زیادی نخواهد بود که باعث جنگ جهانی شود! استفاده از وسایل خنک‌کننده مهم است؛ مخصوصاً در ماه‌های گرم سال. هیچ کس دلش نمی‌خواهد وقتی در ماشین تشنه شد، آب گرم بنوشد.
نکاتی هوشمندانه برای نظم دادن به خودروی خانواده
از ظروف بزرگ شیرینی‌پزی به عنوان سینی استفاده کنید
یکی از سینی‌هایی که برای پختن شیرینی در فر استفاده می‌کنید را داخل خودرو بگذارید. اینها برای خوردن غذاهای اصلی و میان‌وعده در خودرو عالی هستند و حتی می‌توان از آنها به عنوان زمین بازی هم استفاده کرد. حروف آهنربایی به آنها می‌چسبند و هم برای نوشتن تکالیف در حال حرکت مناسب هستند.
نکاتی هوشمندانه برای نظم دادن به خودروی خانواده
از کیسه‌های خرید استفاده کنید
کیسه‌های خرید بزرگی که قابل استفاده هستند را برای بسته‌بندی کردن پتو و بالش در سفرهای طولانی یا رانندگی در شب به کار ببرید. این کیسه‌ها برای جمع کردن لباس‌های کثیف بعد از بازی، ورزش یا تمرین مناسب هستند و شما می‌توانید آنها را برای شست‌وشو به خانه بیاورید.
نکاتی هوشمندانه برای نظم دادن به خودروی خانواده
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها