انجام این کارها شما را کامل می‌کند

کد خبر: 640373

هر چقدر زمانم باشد، آن چیزی که تصمیم به انجامش می‌گیرم به زمان من ارزش می‌دهد. سعی کنید انتخابهای آگاهانه داشته باشید تا به تغذیه روح خود برسید و قسمت‌های حفره‌دار خود را تکمیل کنید، چرا که همه‌ی اینها باعث استحکام و شادی می‌شود.

انجام این کارها شما را کامل می‌کند
سرویس سبک زندگی: پس از یک عمر نگرانی، سرخوردگی و ناامیدی در کمبودها، تازه شروع کردم به درک این موضوع که چقدر زمان برای ما با ارزش است. و من آن را به نام زمان خود می نامم. و با زمانی که دارم، به سادگی کاری را انجام می دهم که من را راضی و شاد می کند. در ادامه این مطلب را به نقل از سایت گردالی می‌خوانیم.
انجام کارهایی که شما را کامل می‌کند
مقدار زمانی که من دارم مهم نیست، بلکه توجه و تمرکزی که در آن دارم مهم است. به عبارت دیگر، کیفیت زمان مهم است، نه مقدار آن. این زمان می‌تواند یک روز یا یک هفته در خانه بین کتاب‌های‌تان باشد، یا می تواند به طور ساده زمانی که در یک هتل شیک اقامت دارید قبل از سخنرانی صبحتان باشد.
هر چقدر زمانم باشد، آن چیزی که تصمیم به انجامش می‌گیرم به زمان من ارزش می‌دهد. سعی کنید انتخاب‌های آگاهانه داشته باشید تا به تغذیه روح خود برسید و قسمت‌های حفره‌دار خود را تکمیل کنید، چرا که همه‌ی اینها باعث استحکام و شادی می‌شود.
برای مثال: خواه من در خانه یا در جاده باشم، همیشه زمانی را برای تمرین کردن پیدا می‌کنم. همیشه به سادگی به من احساس خوب فیزیکی، احساسی، ذهنی و روحی می‌دهد. بعضی وقتها از خانه دور هستم، ممکن است انتخاب کنم که از یک منطقه تاریخی پیاده روی کنم. من سالها پیش دریافتم که پیاده روی یک نوع تمرکز ومدیتیشن می‌باشد که بیشتر اوقات به مغز من کمک می‌کند. اغلب، زمانی که پیاده روی می‌کنم، راه حل مشکلات به وضوح برای من مشخص می‌شود که بعد از سادگی حل آنها خنده‌ام می‌گیرد.(واقعا، این عملکرد را امتحان کنید) یا شاید انتخاب کنم که در اتاق هتل خود بمانم و یک چرت بزنم یا یک کتاب بخوانم. هردو چیزهایی است که من به آنها عادت کرده‌ام. بعضی اوقات در زمان مسافرت دوست دارم که دوستانم را برای شام و داشتن یک گفت و گو ملاقات کنم.
اینها برخی از چیزهایی است که من را به عنوان یک انسان کامل می‌کند. از نظر شما ممکن است اینها خیلی ساده و کسل آور به نظر بیاید. اما برای من، اینطور نیست. زمان من وقتی است که به خودم اجازه می‌دهم به دنیای گیج کننده بروم و تعادل خود را در آنجا پیدا کنم. برخی از برترین بینش‌ها زمانی به سراغ من می‌آید که من تصمیم گرفته‌ام دور از همه چیز باشم و به اینکه چه کسی هستم توجه داشته باشم.
شغل شما آن چیزی که شما هستید، نیست: آن چیزی که انجام می‌دهید است. آن چیزی که شما برای گذران زندگیتان انجام می‌دهید ممکن است بخش مقدسی از وجودتان باشد، اما با وجود محاسنش شما را کامل نکند. همیشه چیزهای مهمتری در وجود انسان است تا بدست آوردن پول. همه می‌دانیم که این درست است.
همه‌ی اینها به این معنی است که مقدار زیادی از زمان خود را به دستیابی به اهداف حرفه ای خود اختصاص دهید، اما به خاطر خودتان هم که شده، یاد بگیرید که چطور برای روح با ارزش خود ارزش قائل شوید. اگر این کار را انجام دادید، تعجب نکنید که در محل کار چقدر پرشور، مشتاق و با انگیزه هستید. به خودتان این اجازه را بدهید که زمانی برای عشق، خندیدن و یادگیری بگذارید. تعادل خود را پیدا کنید. لذت خود را پیدا کنید. با شور و شوق زندگی کنید. نترسید از تغییر جهت زندگیتان به سمت چیزهایی که به روحتان آرامش و ارزش می‌دهد. زمانی که احساس کردید از چیزی ناراحت هستید تمرکز خود را تغییر دهید تا بتوانید به احساس بهتری برسید، و با تغییر الویتهای خود اجازه دهید که فقط روی چیزهایی که مهم هستند تمرکز کنید.
بخاطر اینکه وقتی تغییرات اتفاق می‌افتد، زندگی شما عوض می شود. و این برای شما بهترین است.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها