برای چربی سوزی و کاهش قند این صبحانه را بخورید

کد خبر: 645424

اگر این صبحانه را برای مدتی مصرف کنید، علاوه بر کاهش چربی، قند خون و کلسترول، انرژی مورد نیاز روزانه تان تامین می‌شود.

برای چربی سوزی و کاهش قند این صبحانه را بخورید
سرویس سبک زندگی فردا : در وعده صبحانه مصرف برخی مواد غذایی باعث افزایش میزان کلسترول و همچنین چربی دور شکم می‌شود. در ادامه این مطلب را به نقل از سلامت نیوز بخوانید. اگر این صبحانه را برای مدتی مصرف کنید، علاوه بر کاهش چربی، قند خون و کلسترول، انرژی مورد نیاز روزانه‌تان تامین می‌شود.
مواد موردنیاز:
جو- یک لیوان تخم شربتی - ۳ قاشق غذاخوری آب لیمو - ۲۰۰ میلی لیتر پودر دارچین - یک قاشق مرباخوری آب یا شیر- نیم لیتر طرز تهیه: ابتدا تمامی مواد را در یک ظرف مخلوط‌ کنید. سپس آب یا شیر به آن اضافه کنید. مواد را به جوش بیاورید و بگذارید بپزد تا کمی غلیظ شود. کمی عسل طبیعی به آن اضافه و مصرف کنید. خواص جو دوسر: منبع خوب فیبر است و می‌توانید آن را هرروز مصرف کنید. سلامت قلبی عروقی را بهبود می‌دهد و سرشار از انواع ویتامین‌ها و مواد معدنی است. کلسترول مضر را کاهش می‌دهد و در صورت مصرف با تخم شربتی بهترین ترکیب غذایی برای کاهش وزن است.
خواص تخم شربتی:
بهترین صبحانه برای چربی سوزی
حاوی مواد مهم ازجمله اسیدهای چرب امگا ۳ و کلسیم است که برای سلامت دستگاه گوارش مهم است. علاوه بر آن تخم شربتی با کاهش میزان کلسترول مضر تاثیر مثبتی بر سلامت قلب و عروق دارد و آنتی‌اکسیدان قوی نیز به‌حساب می‌آید.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها