قارچ و گوشت یک صبحانه مقوی و خوشمزه

کد خبر: 689010

برای سرو کردن کلاه‌های قارچ را داخل ۴ بشقاب بچینید. روی هر کدام یک تکه گوشت، یک تخم مرغ آماده شده و کمی پنیر رومانو قرار دهید و بلافاصله سرو کنید.

قارچ و گوشت یک صبحانه مقوی و خوشمزه
سرویس سبک زندگی فردا : طرز تهیه این صبحانه خوشمزه را به نقل از آکا ایران بخوانید.
طرز تهیه صبحانه قارچ و گوشت
۱. فر را با دمای ۴۰۰ درجه فارنهایت (۲۰۴ درجه سانتی گراد) داغ کنید. کف یک سینی فر را با فویل آلومینیومی نچسب بپوشانید. کلاه قارچ‌های پورتوبلو را با ملایمت با یک حوله‌ی کاغذی نم دار پاک کنید سپس به صورتی که سمت دکمه دار آن رو به بالا باشد داخل سینی فر بچینید. روی آن‌ها با قلم مو کمی روغن زیتون بمالید و نمک و فلفل بپاشید.
۲. سینی را داخل فر قرار دهید و ۱۰ دقیقه قارچ‌ها را بریانی کنید. قارچ‌ها را برگردانید و ۱۰ تا ۱۵ دقیقه دیگر بریانی کنید تا نرم و قهوه‌ای شوند. از فر بیرون بیاورید و دوباره برگردانید به صورتی که سمت دکمه دار آن رو به بالا باشد. نیمی از پنیر رومانو را روی آن‌ها بپاشید و کنار بگذارید.
۳. حالا وقت پختن تخم مرغ هاست. آن‌ها را طبق سلیقه‌ی خود نیمرو کنید، اما پیشنهاد می‌کنم جوری درستشان کنید که زرده کمی شل باشد.
۴. در همین زمان یک تابه‌ی بزرگ نچسب را روی شعله‌ی متوسط داغ کنید. گوشت را داخل کره سرخ کرده و در انت‌ها به آن کمی نمک، فلفل، پودر سیر و موسیر اضافه کنید. بیکن را اضافه کنید.
۵. برای سرو کردن کلاه‌های قارچ را داخل ۴ بشقاب بچینید. روی هر کدام یک تکه گوشت، یک تخم مرغ آماده شده و کمی پنیر رومانو قرار دهید و بلافاصله سرو کنید.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها