اگر مدام کارهایتان را به تاخیر می‌اندازید احتمالا به این اختلال دچار هستید

کد خبر: 691041

تعلل و پشت‌گوش اندازی می‌تواند علامتی از وسواس باشد. اگر شدت وسواس متوسط و به سمت پایین باشد، با روان‌درمانی‌ها از جمله هیپنوتراپی قابل درمان است.

اگر مدام کارهایتان را به تاخیر می‌اندازید احتمالا به این اختلال دچار هستید
سرویس سبک زندگی فردا : دکتر امیرهوشنگ باقری، روانپزشک و هیپنوتراپیست و عضو هیات مدیره و مدرس انجمن علمی هیپنوتیزم بالینی به نقل از پایگاه خبری سلامانه به سوال کاربران پاسخ داد.
اگر مدام انجام کارهایتان را به تاخیر می‌اندازید احتمالا وسواس دارید
من اختلال اضطراب و افسردگی دارم. این مشکلات با هیپنوتراپی برطرف می‌شود؟ آیا واقعا درمان کامل می‌شود؟ پاسخ: اضطراب و افسردگی که شدت آن متوسط رو به پایین بوده و علل بیولوژیک نداشته باشد، با هیپنوتراپی قابل درمان است. اما اگر شدت اضطراب و افسردگی بالا بوده یا بیماری جسمی در بروز آن دخیل باشد، یا فرد به طور ژنتیکی مستعد کمبود سروتونین و گابا در بدنش باشد، نیاز به دارو درمانی وجود دارد.
مشکل من تعلل و به تاخیر انداختن کارهاست. آیا این مشکل که مشکل خیلی بزرگی برای من است و کل زندگی و کار و روز و وقتم را می‌گیرد را می‌توان با هیپنوتراپی درمان کرد؟
پاسخ: تعلل و پشت‌گوش اندازی می‌تواند علامتی از وسواس باشد. اگر شدت وسواس متوسط و به سمت پایین باشد، با روان‌درمانی‌ها از جمله هیپنوتراپی قابل درمان است. ولی اگر وسواس شدید باشد، هیپنوتراپی آن کمی مشکل و تخصصی خواهد بود و روش راحت‌تر استفاده‌ی همزمان از دارو تحت نظر متخصص و هیپنوتراپی خواهد بود تا زودتر به نتیجه مطلوب رسید.
از سوی دیگر هم اگر این مشکل ناشی از وسواس و یک خصلت شخصیتی باشد که فرد آن را آموخته است و مشکل روانپزشکی دیگری همراه آن نیست، یکی از بهترین درمان‌ها می‌تواند هیپنوتراپی باشد.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها