با این نوشیدنی خوشمزه به سادگی ۵ سال جوان شوید

کد خبر: 695324

جامعه امروزی همچنان دنبال جوان بودن و جوان ماندن است و راههای زیادی را انتخاب می‌کند در این خصوص باید یاد آوری کرد با نوشیدن آب خیار ۵ سال جوان‌تر شوید. مصرف آب خیار منجر به پاکسازی کبد، لاغری و صاف کردن پوست می‌شود و شما را جذاب‌تر می‌کند.

با این نوشیدنی خوشمزه به سادگی ۵ سال جوان شوید
سرویس سبک زندگی فردا : مصرف آب خیار منجر به پاکسازی کبد، لاغری و صاف کردن پوست می‌شود و شما را جذاب‌تر می‌کند. جامعه امروزی همچنان دنبال جوان بودن و جوان ماندن است و راههای زیادی را انتخاب می‌کند در این خصوص باید یاد آوری کرد با نوشیدن آب خیار ۵ سال جوان‌تر شوید. مصرف آب خیار منجر به پاکسازی کبد، لاغری و صاف کردن پوست می‌شود و شما را جذاب‌تر می‌کند. در ادامه این مطلب را به نقل از سلامت نیوز بخوانید.
چگونه می‌توان ۵ سال جوان شد؟
- هنگام خرید خشکبار مخصوصا تخمه آفتابگردان از خرید ارقام چینی آن خودداری کنید این ارقام به علت مصرف بالای سموم و کودهای شیمیایی به شدت مسموم بوده و در صورت مصرف زیاد باعث مسمومیت و مشکلات کبدی خواهد شد. - به هیچ عنوان نباید با گوشی در حال شارژ صحبت و کار کنید اینکار باعث صدمه به قلب و مغز می‌شود حتی درمواردی انفجار موبایل گزارش شده است. - کبد در حین خواب نیز به پاکسازی بدن، سنتز آنزیم‌ها و سوخت و ساز بدن مشغول است. خوردن یک قاشق عسل قبل از خواب باعث سلامت کبد و داشتن خوابی راحت می‌شود. - آب یخ اولین و بزرگترین علت نابودی کبد محسوب می‌شود، هرگز با شکم خالی آب یخ ننوشید! نوشیدن آب سرد بعد از فعالیت شدید بدنی از مهمترین دلایل ابتلا به کبد چرب است!
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها