رول گوشت چرخ‌کرده یک غذای راحت و خوش طعم

کد خبر: 715451

در یک کاسه متوسط، تخم مرغ و شیر را با هم مخلوط کنید و آرد یا خرده‌های نان باگت، پیاز، جعفری، نمک و فلفل را اضافه کنید. سپس گوشت چرخ‌کرده را اضافه کنید و آرام هم بزنید. مخلوط را داخل قالب نان صبحانه بریزید.

رول گوشت چرخ‌کرده یک غذای راحت و خوش طعم
سرویس سبک زندگی فردا : این غذا رولت نیست که در میان گوشت ماده یا سبزیجات خاصی قرار داشته باشد. اما طعم و مزه بسیار خوبی دارد و بسیار سریع هم آماده می‌شود. در ادامه این مطلب را به نقل از فوت و فن بخوانید.
رول گوشت چرخ‌کرده
تعداد: ۴ نفر زمان تهیه و پخت: ۲۵ دقیقه مواد لازم دو عدد تخم مرغ همزده ¾ پیمانه شیر ۲ / ۳ پیمانه خرده‌های نان باگت ¼ پیمانه پیاز خرد شده دو قاشق غذاخوری جعفری خرد شده یک قاشق چایخوری نمک نصف قاشق چایخوری ریحان یا آویشن خشک ۱ / ۸ قاشق چایخوری فلفل سیاه ۶۸۰ گرم گوشت چرخ‌کرده ¼ پیمانه سس کچاپ دو قاشق غذاخوری شکر قهوه‌ای یک قاشق چایخوری خردل خشک طرز تهیه ۱. در یک کاسه متوسط، تخم مرغ و شیر را با هم مخلوط کنید و آرد یا خرده‌های نان باگت، پیاز، جعفری، نمک و فلفل را اضافه کنید. سپس گوشت چرخ‌کرده را اضافه کنید و آرام هم بزنید. مخلوط را داخل قالب نان صبحانه بریزید. ۲. فر را با دمای ۱۸۰ درجه سانتی گراد روشن کنید. قالب گوشت را داخل فر بگذارید و حدود یک ساعت و ۲۵ دقیقه بپزید.
۳. در یک کاسه، کچاپ، شکر و خردل خشک را با هم مخلوط کنید و روی گوشت بریزید و ۱۰ دقیقه دیگر در فر بپزید. قبل از برش، ۱۰ دقیقه اجازه دهید خنک شود.
ارزش غذایی کالری: ۲۲۵ چربی: ۱۰ گرم کلسترول: ۱۰۸ میلی گرم کربوهیدرات: ۱۳ گرم فیبر: ۱ گرم سدیم: ۶۷۶ میلی گرم پتاسیم: ۱۰۴ میلی گرم کلسیم: ۶۱ میلی گرم آهن: ۲ میلی گرم
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها