سوپ اسکواش با طعمی متفاوت یک شام خوشمزه

کد خبر: 770402

روغن زیتون را در تابه بزرگی گرم کنید. پیاز و سیر را در آن تفت دهید تا طلایی شوند. رب گوجه‌فرنگی و فلفل قرمز خرده شده را اضافه کنید و یک دقیقه هم بزنید. نصف پیمانه آب اضافه کنید و سپس آن‌ها را داخل قابلمه بریزید.

سوپ اسکواش با طعمی متفاوت یک شام خوشمزه

سرویس سبک زندگی فردا: اسکوآش همان کدو مسما است. به نقل از فوت و فن این سوپ را باید با حرارت بسیار کم تهیه کنید به همین دلیل بسیار طول می‌کشد تا پخته شود. زمان تهیه و پخت آن با احتساب زمان استراحت، حدود ۸ ساعت زمان نیاز دارد.

سوپ اسکواش با طعمی متفاوت یک شام خوشمزه

تعداد: ۴ نفر زمان تهیه: ۲۰ دقیقه زمان پخت: ۸ ساعت

مواد لازم

۳ قاشق غذاخوری روغن زیتون یک عدد پیاز متوسط خرد شده دو حبه سیر رنده شده دو قاشق غذاخوری رب گوجه‌فرنگی ¼ قاشق چایخوری فلفل قرمز ۱ ٫ ۵ پیمانه نخود آبگوشتی ۴۵۰ گرم کدو مسما یک دسته ساقه چغندر (بدون برگ) یک تکه کوچک پنیر پارمسان نمک و فلفل سیاه نان و لیموترش برای سرو

طرز تهیه

۱- روغن زیتون را در تابه بزرگی گرم کنید. پیاز و سیر را در آن تفت دهید تا طلایی شوند. رب گوجه‌فرنگی و فلفل قرمز خرده شده را اضافه کنید و یک دقیقه هم بزنید. نصف پیمانه آب اضافه کنید و سپس آن‌ها را داخل قابلمه بریزید.

۲- نخود، اسکواش، ساقه‌های چغندر، پنیر پارمسان و دو قاشق چایخوری نمک را با قابلمه اضاف کنید. دو لیوان آب بریزید و با حرارت بسیار کم بگذارید تا پخته شوند. ۸ ساعت زمان برای پخت این غذا لازم است.

۳- برای سرو، پنیر پارمسان را خارج کنید. آن را در ظرف بکشید و با پنیر رنده شده پارمسان تزئین کنید. در آخر با نان و لیموترش سرو کنید.

ارزش غذایی

کالری: ۴۲۸ چربی: ۱۵ گرم کلسترول: ۰ میلی‌گرم کربوهیدرات: ۶۳ گرم فیبر: ۱۷ گرم پروتئین: ۱۸ گرم سدیم: ۱۲۵۰ میلی‌گرم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها