برای درمان بواسیر تره بخورید

کد خبر: 770772

مصرف مداوم تره می‌تواند چشم را آزرده کند و لثه‌ها را تحث تاثیر قرار دهد و ضعیف کند همچنین گرم‌مزاجان نیز از خوردن آن ضرر می‌بینند لذا بهتر است برای رفع عوارض خوردن تره در گرم مراجان آن را همراه با گشنیز تازه بخورند.

برای درمان بواسیر تره بخورید

سرویس سبک زندگی فردا: دستیار تخصصی طب ایرانی گفت: کوکوی تره یکی از غذا‌های مناسب در درمان بیماران مبتلا به هموروئید (بواسیر) است.به نقل از سلامت نیوز ، محمد‌علی زارعیان درباره خواص تره اظهار کرد: تره از دیدگاه طب ایرانی دارای طبع گرم است و برای افراد سرد مزاج، سبزی مفیدی است.

برای درمان بواسیر تره بخورید

وی افزود: سبزی تره از مخلفات مناسب و مفید برای خوردن همراه غذا در بیماران مبتلا به کبد چرب است البته افرادی که از سردرد رنج می‌برند باید در خوردن آن محتاط باشند، کوکوی تره یکی از غذا‌های مناسب در درمان بیماران مبتلا به هموروئید (بواسیر) است.

این دستیار تخصصی طب ایرانی تصریح کرد: سبزی تره اگر با غذا و بعد از آن خورده شود به هضم غذا کمک می‌کند و مانع ترش شدن غذا مى‌‏شود و مزاج را لینت مى‌‏دهد و نیروى جنسى را تقویت مى‏‌کند.

زارعیان خاطرنشان کرد: مصرف مداوم تره می‌تواند چشم را آزرده کند و لثه‌ها را تحث تاثیر قرار دهد و ضعیف کند همچنین گرم‌مزاجان نیز از خوردن آن ضرر می‌بینند لذا بهتر است برای رفع عوارض خوردن تره در گرم مراجان آن را همراه با گشنیز تازه بخورند.

وی یادآور شد: خوردن برگ پخته تره براى بواسیر مفید است، خوردن آب تره نیز به قدر ۱۵ گرم، خون بواسیر را قطع مى‌‏کند و اگر با عسل خورده شود، محرک نیروى جنسى است.

نکته: سبزی تره جزء سبزی‌های بخاردار محسوب می‌شود که برای افرادی که مداوم دچار سر‌درد می‌شوند مضر است و موجب تشدید سردرد آن‌ها می‌شود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها