۹ انتخاب ایده آل دسته گل عروسی زمستانه

کد خبر: 773370

زنگوله ایرلندی (ناقوس ایرلندی) به خاطر شاخسار و گل‌های سبز رنگی که دارد، در سال‌های اخیر بسیار محبوب شده. بد نیست مقداری رنگ سبز هم به عروسی فصل زمستانه خود بیافزایید! از این گل می‌توان در دسته گل عروسی و یا گل آرایی روی میز استفاده کرد.

۹ انتخاب ایده آل دسته گل عروسی زمستانه

سرویس سبک زندگی فردا: مراسم ازدواج‌تان نزدیک است و هنوز نمی‌دانید چه گلی برای تزئین سالن انتخاب کنید؟ بهتر نیست مقداری از حال و هوای فصل را هم درون تالار بیاورید؟ با ما به نقل از فوت و فن همراه باشید!

۹ انتخاب ایده آل دسته گل عروسی زمستانه

سفید، سبز و قرمز رنگ‌هایی هستند که به وفور در گل آرایی عروسی‌های زمستانه می‌بینیم. البته زرد و نارنجی هم برای گرم کردن فضا و زیبا‌تر کردن گل آرایی‌ها عالی هستند. بهتر است بیشتر از این شما را گیج نکنیم و به سراغ معرفی گل‌هایی برویم که برای گل آرایی عروسی‌های زمستانه بی‌نظیر می‌شوند!

۱- گل‌های کانونی

گل‌هایی مانند "آماریلیس" نقطه کانونی دسته گل و گل صدتومانی و لیلوم‌ها حال و هوای بهاری و تابستانی ایجاد می‌کنند. می‌توانید این گل‌ها را به رنگ‌های قرمز، صورتی، سفید و … برای گل آرایی‌تان تهیه کنید. همچنین در هنگام خرید گل‌هایی مانند آماریلیس، که گل‌های گرانی هستند، توجه کنید که هر شاخه آن باید ۳ تا ۶ گل بزرگ داشته باشد تا برای هر دسته گل تنها یک شاخه از آن‌ها کافی باشد.

۲- گل‌های چشم گیر

آنمون‌های شاخه بریده بسیار تشنه هستند و گذاشتن آن‌ها در یک گلدان آب بهتر از دسته گل یا سبد گل است. مرکز تیره این گل، آن‌ها را بسیار محبوب کرده، چرا که توجه هر بیننده‌ای را جلب می‌کند و در ترکیب با رنگ روشن گلبرگ‌ها عالی می‌شود. می‌توان آن‌ها را در دسته گل عروس هم به کار برد. گل‌هایی مثل رز دیگر کلیشه‌ای شده اند، برای دسته گل‌تان به فکر گل‌های جدید‌تر باشید!

۳- لمسی سبز

زنگوله ایرلندی (ناقوس ایرلندی) به خاطر شاخسار و گل‌های سبز رنگی که دارد، در سال‌های اخیر بسیار محبوب شده. بد نیست مقداری رنگ سبز هم به عروسی فصل زمستانه خود بیافزایید! از این گل می‌توان در دسته گل عروسی و یا گل آرایی روی میز استفاده کرد.

۴- زیبایی جنوبی

کاملیا گلی زیبا و خیال انگیز است. این گل طول عمر زیادی هم دارد و یک بوته آن ممکن است بیشتر از ۸۰ سال عمر کند. ظاهر کاملیا مانند گل صدتومانی است. گلبرگ‌های زیبا و شادابش هر گل آرایی را چشم نواز می‌کند و برگ‌های براق و واکسی آن بدون همراهی گل‌ها هم جذاب است. پس اگر نمی‌خواهید از گل‌های کاملیا استفاده کنید، می‌توانید تنها برگ‌های آن را در گل آرایی بکار ببرید تا حسی سبز به عروسی‌تان بیافزایید!

۵- به بودجه‌تان هم توجه کنید

گل میخک در تمام طول سال موجود است، اما حس گرمی که به فضا می‌بخشد و قیمت ارزانش آن‌ها را به انتخابی خوب برای عروسی‌های زمستانه بدل کرده است. میخک به رنگ‌های سفید، صورتی، قرمز، زرد بنفش و … یافت می‌شود و انواع دو رنگه آن هم محشرند. گل میخک معمولی را برای گل آرایی سر میز، و از میخک مینیاتوری هم برای دسته گل استفاده کنید.

۶- طلایی کنید

کمتر کسی است که عاشق گل نرگس نباشد. این گل زیبا و خوشبو می‌تواند تم اصلی گل آرایی‌تان را تشکیل دهد، اما مواظب باشید آن را با لاله در کنار هم قرار ندهید چرا که نرگس شیره‌ای ترشح می‌کند که باعث آسیب رسیدن به گل‌های لاله می‌شود.

۷- خلاقیت به خرج دهید

به جای استفاده از گل‌های همیشگی و شاید تکراری، بد نیست از دیگر عناصر طبیعی هم استفاده کنید و کمی خلاقیت داشته باشید. برای این کار می‌توانید از برگ‌های گیاهان، میوه‌ها و شاخ و برگ آن‌ها در ترکیب با گل‌ها استفاده کنید. مانند گل آرایی این تصویر که در آن از برگ‌های بنت قنسول، میوه کاج و شاخسار رز ماری در ترکیب با گل ژربرا استفاده شده است.

۸- به گلبرگ‌ها توجه کنید

گل آلاله در این فصل در نهایت زیبایی‌اش است! این گل در انواعی از رنگ‌ها موجود است، زرد، صورتی، قرمز، نارنجی و …. رنگ نارنجی، زرد و قرمز این گل فضا را گرم می‌کند. بهتر است از آلاله در گلدان‌های سر میز استفاده شود.

۹- گل‌های پر کننده

برای پر کردن و شلوغ کردن دسته گل یا گل آرایی سرمیز از گل‌های خوشه‌ای استفاده کنید. گل‌هایی مانند شیر مرغ به همین منظور استفاده می‌شوند. رنگ سفید این گل باعث ترکیب رنگ گل‌های دسته گل‌تان می‌شود. به علاوه شیر مرغ عمری طولانی هم دارد!

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها