سوسیس تند و شیرین خانگی درست کنید

کد خبر: 782829

برای درست کردن سس ابتدا مقداری سیر را در ماهیتابه تفت دهید و به آن سس کچاپ تند و مربای آلبالو را اضافه کنید و ۱۰ دقیقه روی حرارت متوسط هم بزنید. اگر در این مرحله مربا کامل حل نشد، در آرام پز حل خواهد شد.

سوسیس تند و شیرین خانگی درست کنید

سرویس سبک زندگی فردا: انواع سوسیس و غذا‌هایی که با آن تهیه می‌شوند از آن دسته غذا‌هایی هستند که چه برای مهمانی و چه برای جمع کوچک خانواده درست شوند تا آخر خورده می‌شوند و محبوبیت زیادی دارند.به نقل از بیتوته از پیش غذا گرفته تا انواع فینگرفود را می‌توان با سوسیس درست کرد.

سوسیس تند و شیرین غذایی فوری و خوشمزه

این خوراکی لذیذ قابلیت ترکیب شدن با مواد، سبزیجات، ادویه‌جات و طعم‌های زیادی را دارد و به روش‌های مختلفی طبخ و سرو می‌شود. یکی از شیوه‌های طبخ آن تهیه یک سس خوشمزه و ترکیب آن با سوسیس است. برای تهیه غذایی که می‌خواهیم معرفی کنیم، ابتدا سس آن را که درست می‌کنیم و در حالی که سس می‌پزد سوسیس‌ها را خرد می‌کنیم و در آرام پز می‌ریزیم و در آخر با هم مخلوط می‌کنیم.

مواد لازم برای خوراک سوسیس تند و شیرین:

روغن زیتون ۱ قاشق چایخوری سیر رنده یا له شده نصف قاشق غذاخوری سس کچاپ تند ۱/۵ فنجان مربای آلبالو ۱/۵ فنجان پودر فلفل قرمز تند نصف قاشق غذاخوری سوسیس پخته و خرد شده ۹۰۰ گرم

طرز تهیه سوسیس تند و شیرین:

برای درست کردن سس ابتدا مقداری سیر را در ماهیتابه تفت دهید و به آن سس کچاپ تند و مربای آلبالو را اضافه کنید و ۱۰ دقیقه روی حرارت متوسط هم بزنید. اگر در این مرحله مربا کامل حل نشد، در آرام پز حل خواهد شد. در حالی که سس می‌پزد، سوسیس‌ها را در اندازه‌های ۱/۵ سانتی متری خرد کنید و در آرام پز بریزید.

در یک ماهیتابه کوچک مقداری روغن زیتون بریزید و روی حرارت متوسط گرم کنید. وقتی روغن گرم شد، به آن سیر را که له یا رنده کرده‌اید اضافه کنید و ۳۰ ثانیه تفت دهید. سپس سس تندی را که درست کرده‌اید به آن‌ها اضافه کنید.

سوسیس‌ها را داخل آرام پز بریزید. به مخلوط سس ادویه اضافه کنید، هم بزنید و روی سوسیس‌ها بریزید. در آرام پز را بگذارید بین یک ساعت و نیم تا دو ساعت بپزند تا سس کمی قل قل کند. بعد از گذشت یک ساعت مخلوط را هم بزنید. این غذا علاوه بر طعم تند و شیرینی که از فلفل قرمز و مربا می‌گیرد، ظاهر بسیار اشتها بر انگیزی نیز دارد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها