۷ گزینه ایرانی برای خرید هدیه روز مادر

کد خبر: 791297

صدای بهار می‌آید و کارگران ایرانی هم دوست دارند، برای خانواده‌شان خرید کنند و دست پُر به خانه بروند. دست زن و بچه‌شان را بگیرند و بروند خرید عید کنند‌. ما اگر کمی در خریدمان بیشتر دقت کنیم، عید بر همه‌‌ٔ هموطنانمان مبارک خواهد بود و شادی مهمان خانه‌هایمان خواهد شد.

۷ گزینه ایرانی برای خرید هدیه روز مادر

سرویس سبک زندگی فردا؛ آرزو محمدی: همیشه روزهای آخر اسفند تکاپوی خاص خودش را دارد. روزهایی که لیست‌های خرید بلند و بالا هستند. کارها زیادند، خانه تکانی در حال انجام است و سعی می‌کنیم مدیریت مالی خانه از دستمان خارج نشود. دخل و خرجمان با هم بخواند. امسال علاوه بر همه‌‌ٔ این‌ها، روز مادر هم در اسفندماه است. نزدیک عید و دغدغه‌‌ٔ شیرینی به دغدغه‌هایمان اضافه شده است. حتما شما هم در فکر هستید که هدیه‌‌ٔ مناسبی برای مادرتان تهیه کنید و چه بهتر که این هدیه ایرانی باشد. در ادامه هفت گزینه‌‌ٔ ایرانی روی میزتان می‌گذاریم تا خرید هدیه برای مامان‌های مهربان را راحت‌تر کنیم.

۷ گزینه ایرانی برای خرید هدیه روز مادر

گزینه اول- دوست داری برایش لباس بخری؟

اگر در فکر لباس هستی، سری به نمایندگی‌های تولیکا بزن. مانتو، کت و لباس‌های زنانه شیک و مجلسی زیاد دارد که مادرمان می‌تواند برای بازیدهای نوروزی و در مهمانی‌ها از آن استفاده کند. ساروک هم شلوار مجلسی و لباس خانگی‌های شیکی دارد که جنس خوب و کیفیت قابل قبولی دارند. مانتوهای آپامه هم با آن مدل‌های خاص و طراحی‌های حرفه‌ای جای خود دارند. اگر بخواهید کمتر هزینه کنید، ست‌های خانگی روئین تن پوش هم خنک هستند و هم رنگبندی و سایزبندی خوبی دارند و احتمالا مادرتان به یک دست لباس خانگی راحت نیاز دارد! و البته تمام این برندها ایرانی هستند و در تمام شهرهای بزرگ (و حتی کوچک) نمایندگی دارند. البته قبل از خرید می‌توانید نگاهی به سایت و یا پیج اینستاگرامشان بیندازید.

بیشتر بخوانید: با این ظروف، آشپزخانه خود را ایرانی کنید

۷ گزینه ایرانی برای خرید هدیه روز مادر

گزینه دوم- دوست داری ظرف هدیه بدهی؟

اگر فکر می‌کنی مادرت به ظرف و ظروف کم دارد و اگر به او ظرف هدیه بدهی خیلی خوشحال می‌شود، ما چند پیشنهاد برایتان داریم. می‌توانید روی ظروف چینی زرین یا تقدیس و حتی مقصود حساب باز کنید. با قیمت‌های مختلف، طرح‌های متفاوت و برای همه‌‌ٔ نیازها ظرف تولید کرده‌اند؛ از سرویس‌های تک نفره گرفته تا شش و دوازده نفره. سرویس‌های پذیرایی و خیار خوری و شیرینی خوری، خلاصه در این زمینه دستتان حسابی باز است. حتی اگر می‌دانید قابلمه‌های مادرتان خوب نیست، نگاهی به قابلمه‌های گرانیتی زرساب بیندازید. ماهی تابه‌اش شاید همان چیزی باشد که مادرت نیاز دارد. یکی از گزینه‌های روی میز سرویس قاشق چنگال ناب استیل می‌تواند باشد.‌ معمولا سرویس‌های قاشق چنگال مادرها در طی سال‌ها ناقص شده است.

۷ گزینه ایرانی برای خرید هدیه روز مادر

گزینه سوم- دوست داری لوازم برقی هدیه بدهی؟

ممکن است بعضی لوازم برقی آشپزخانه مادرتان خراب شده باشد یا به بعضی وسایل نیاز داشته باشد. گوشت کوب برقی، چرخ گوشت، غذاساز، آبمیوه‌گیری، همزن برقی، و حتی یک جارو برقی خوب و قوی می‌تواند مادرمان را خوشحال کند و نیازش را مرتفع کند. حتی یک اتو که لباس‌ها را نسوزاند هم می‌تواند گزینه‌‌ٔ خوبی باشد. برای تمامی مواردی که گفته شد، ما پارس خزر را پیشنهاد می‌کنیم. شرکت خوبی که تمام این محصولات را با کیفیت تولید می‌کند و می‌تواند خیالتان را از جهت قیمت و کیفیت راحت کند. اگر می‌خواهید مادرتان خیال مادرتان را از شستن ظرف‌ها راحت کنید و همچنین آسیبی هم به دست‌هایشان نرسد، پیشنهاد ما خرید ماشین ظرفشویی پاکشوما است. ماشین ظرفشویی‌ای که از نمونه‌های خارجی آن هیچ چیز کم ندارد.

بیشتر بخوانید: محصولات «لیمون» نظم را به آشپزخانه‌ شما هدیه می‌دهند

۷ گزینه ایرانی برای خرید هدیه روز مادر

گزینه چهارم- کاش روسری می‌خریدم!

روسری و شال از آن چیزهایی که یک خانم ایرانی حتی اگر صدتا هم داشته باشد، بازهم نیاز دارد! باز هم استفاده می‌شود، باز هم از هدیه گرفتنش خوشحال می‌شود! بله، خیلی عجیب است! روسری‌های مارک اچ پی اس، لورنزو، ماچو و توتو جز گزینه‌های ایرانی هستند که هزاران طرح و نقش دارند. جنس‌های مختلف، سایزهای بزرگ و کوچک. هرچند اسم این شرکت‌ها فارسی نیست اما خوشبختانه ایرانی هستند و به وفور در بازار یافت می‌شوند. اگر روسری شما را به فکر فرو برده است، می‌توانید به روسری‌های دست دوز هم فکر کنید که تولید دست خانم‌های ایرانی است و همرنگ با ساق دست یا دامن و یا روسری همراه با کت و دامن در پیج‌های اینستاگرام فراوان است. چرخی بزنید و رنگ شاد و طرح زیبایی را برای مادرتان انتخاب کنید. مطمئناً خوشحال می‌شود که دست‌دوز هموطنش را بپوشد.

۷ گزینه ایرانی برای خرید هدیه روز مادر

گزینه پنجم- برای مامانم کیف بخرم؟

کیف مجلسی برای هدیه دادن خیلی مناسب است. یک کیف با جنس خوب و سفت که شل و ول نباشد، سبک و خوش دست باشد که مادرمان دست درد یا گردن درد نگیرد! اگر بخواهید چرم بخرید؛ چرم مشهد، مارال چرم، نوین چرم، آریا چرم، چرم ایران و دیگر شرکت‌های ایرانی کیف و کفش چرم خوبی تولید می‌کنند. اما خرید کفش بدون حضور مادر کمی مشکل است. مگر اینکه شماره‌ پایتان یک اندازه باشد ولی خرید کیف راحت‌تر است. کیف پول هم می‌تواند کارایی خوبی داشته باشد. اما قطعا کیف مجلسی چیز دیگری است. اگر بخواهید کمتر هزینه کنید، سری به مغازه‌هایی بزنید که کیف‌های ارزان‌تر بدون مارک می‌فروشند، مثلاً شعبه‌های ۳۹تومنی. این‌ها هم ایرانی هستند. اما خب ممکن است پیدا کردنشان کمی مشکل باشد و یا جنس چینی بهمان بیندازند و بگویند ایرانی است! البته با کمی دقت می‌توانیم مواظب باشیم که کلاه سرمان نرود.

بیشتر بخوانید: البسکو پوشاک ایرانی، خاطره خوب کودکی

۷ گزینه ایرانی برای خرید هدیه روز مادر

گزینه ششم- مامانم چادر نیاز دارد!

چادر هم از آن دسته چیزهایی است که حتی مامان های مانتویی هم گاهی می‌پوشند؛ مثلاً برای زیارت. پیدا کردن پارچه چادر مشکی ایرانی کمی مشکل است. اما نساجی حجاب تولیدات خوبی دارد.‌ یک نساجی هم در شهرکرد به این کار مشغول است. اما چادرهای دوخته شده‌‌ٔ آماده، ممکن است پارچه‌شان ایرانی نباشد ولی مطمئناً دوخت ایرانی دارند! پس می‌توانیم بگوییم برای کارگر ایرانی خوب است و بیکار نمی‌شود. با توجه به سلیقه و نیاز مادرتان می‌توانید پارچه چادری یا حتی چادر دوخته‌شده برایش بخرید.؛ طرحدار یا ساده، مجلسی یا معمولی، سنتی یا مدل‌دار، دانشجویی یا عبایی. دیگر هر طور که خودتان صلاح می‌دانید. حتی می‌توانید به چادر رنگی مجلسی و یا چادر نماز هم فکر کنید. مادرتان که با هر چیزی خوشحال خواهد شد، احتمالاً با یک چادر جنس خوب خوشحال‌تر می‌شود.

۷ گزینه ایرانی برای خرید هدیه روز مادر

گزینه هفتم- کوسن و رومیزی نیاز دارد.

نزدیک عید است و شاید کمی تغییر دکوراسیون را دوست داشته باشد. اگر کمی وبگردی کنیم، به سایت‌ها و پیج‌هایی می‌رسیم که تولید کننده رومیزی، کوسن، راننر و انواع پاف و پرده هستند. مثلاً پرووال و دکووال طرح‌های خوبی دارند که می‌تواند تغییر خوبی در دکور خانه ایجاد کند و طرح‌های بسیار متنوعی دارند که با سلیقه‌های مختلف سازگار است. چاپ دیجیتال دارند و با شستشو آسیب نمی‌بینند.

بیشتر بخوانید: یک باور غلط درباره کالای ایرانی

در آخر باید بگوییم که صدای بهار می‌آید و کارگران ایرانی هم دوست دارند، برای خانواده‌شان خرید کنند و دست پُر به خانه بروند. دست زن و بچه‌شان را بگیرند و بروند خرید عید کنند‌. ما اگر کمی در خریدمان بیشتر دقت کنیم، عید بر همه‌‌ٔ هموطنانمان مبارک خواهد بود و شادی مهمان خانه‌هایمان خواهد شد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها