۹ گزینه نباید داخل کیف پول شما

کد خبر: 800522

کوپن‌ها و تبلیغات خیابانی هر روز با حجم عظیمی از تبلیغات خیابانی مواجه می‌شویم که افراد به شما کوپن‌های تخفیف، برگه‌های تبلیغ کسب و کار، کلاس زبان، اشانتیون عطر و … عرضه می‌کنند.

۹ گزینه نباید داخل کیف پول شما

سرویس سبک زندگی فردا: کارت ملی یکی از چیز‌هایی که نباید در کیف پولتان بگذارید کارت ملی است، به نقل از بیتوته چون کلاهبردارن با دسترسی به شماره ملی می‌توانند کار‌های مختلفی انجام دهند و اگر کیف پول شما گم شود یا کارت ملی از لای آن بیفتد حتی اگر به دست کلاهبرداران هم نیفتد برای تعویض آن دردسر‌های زیادی را متحمل خواهید شد. پس آن را در منزل و کنار شناسنامه و پاسپورت خود نگهداری کنید. البته سعی کنید شماره ملی خود را حفظ کنید، چون خیلی جا‌ها آن را لازم خواهید داشت.

۹ گزینه نباید داخل کیف پول شما

• کوپن‌ها و تبلیغات خیابانی هر روز با حجم عظیمی از تبلیغات خیابانی مواجه می‌شویم که افراد به شما کوپن‌های تخفیف، برگه‌های تبلیغ کسب و کار، کلاس زبان، اشانتیون عطر و … عرضه می‌کنند. شما دو راه دارید یا این تبلیغ‌ها را نگیرید یا اگر گرفتید پس از مطالعه به سطل زباله بیندازید. اگر هم مورد به درد بخوری در آن‌ها مشاهده کردید یک راه هوشمندانه گرفتن عکس از آن‌ها و سپس دور ریختن آن‌ها است.

• رسید‌ها رسید خرید، رسید پرداخت صورتحساب رستوران، رسید خودپرداز و … هر روز ده‌ها عدد از این رسید‌ها را دریافت می‌کنید. توصیه اول این است که از گرفتن رسید خودداری کنید (حداقل برای حفظ محیط زیست و جلوگیری از قطع درختان) توصیه دوم این است که اگر برای حساب و کتاب روزانه رسید‌ها را لازم دارید از آن‌ها عکس بگیرید و سپس دور بیندازید.

• کارت ویزیت افراد مختلف وقتی به هر اداره، شرکت، مطب یا مغازه‌ای مراجعه می‌کنند برای تبلیغات و اطلاعات تماس به شما کارت ویزیت می‌دهند. برای این که جای زیادی در کیف پولتان اشغال نکنید چه باید کرد؟ طبق معمول گرفتن عکس از کارت و دور انداختن آن.

• پول خرد و سکه هرگز سکه در کیف پول خود قرار ندهید. حتی اگر کیفتان جای مخصوص سکه هم دارد از آن برای نگهداری اقلام ضروری‌تر مثل چسب زخم و سنجاق قفلی استفاده کنید. سکه‌ها را در جیب خود بگذارید و همان روز استفاده کنید، چون اگر در جا سکه کیف پولتان قرار دهید قطعا آن‌ها را فراموش خواهید کرد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها