چگونه اتو لباس را تمیز کنیم؟

کد خبر: 843995

روش استفاده از سرکه سفید: مقدار کمی سرکه سفید را حرارت داده و با استفاده از پارچه یا اسفنج آن را روی سطح اتو بکشید تا آثار سوختگی یا حرارات آن پاک شود.

چگونه اتو لباس را تمیز کنیم؟

سرویس سبک زندگی فردا: اتو از آن دسته لوازم خانگی است که به طور منظم مورد استفاده قرار می گیرد. چه بسا در خانه ها زمان خاصی را در طول روز یا هفته به اتو کشیدن لباس ها اختصاص گیرد. به همین دلیل پاکیزه نگه داشتن اتو لباس به منظور استفاده بهتر از آن امری ضروری می باشد. بانوی شهر شما را با روش های تمیز کردن اتوی لباس آشنا می سازد. به نقل از بانوی شهر بخوانید.

چگونه اتو لباس را تمیز کنیم؟

راه های تمیز کردن اتو لباس

۱. استفاده از سرکه سفید

سرکه محصولی شگفت انگیز برای تمیز کردن اتو در خانه محسوب می شود و در این زمینه کاربرد فراوانی دارد. زمانی که روی اتو لباس لکه های حاصل از سوختگی باقی مانده است، سرکه سفید بهترین گزینه برای تمیز کردن آن محسوب می شود. ترکیبات اسیدی سرکه تمیز کردن را تسهیل می کند و باعث شفاف شدن سطح اتو می شود.

روش استفاده از سرکه سفید: مقدار کمی سرکه سفید را حرارت داده و با استفاده از پارچه یا اسفنج آن را روی سطح اتو بکشید تا آثار سوختگی یا حرارات آن پاک شود.

۲. نمک

نمک یکی از موادیست که در تمیز کردن اتو لباس به کار می رود.

برای استفاده از نمک مراحل زیر را انجام دهید :

تکه ای روزنامه یا کاغذ را برداشته و مقداری نمک درون آن بریزید. سطح فلزی اتو را خیس کرده و روزنامه آغشته به نمک را روی آن بکشید. این کار را تا از بین رفتن همه لک ها از سطح اتو ادامه دهید.

۳. خمیر دندان

خمیر دندان ماده ای مناسب برای تمیز کردن سطح اتو است. این محصول می تواند لک های روی اتو را از بین برده و آن را آماده استفاده برای دفعات بعد کند.

روش استفاده

زمانی که اتو لباس سرد است خمیر دندان را بر کل سطح آن بریزید و بعد از چند دقیقه با یک پارچه تمیز کنید. سپس اتو را روشن کرده و روی پنج دقیقه تنظیم کنید، دقت داشته باشید که اتو را حالت ایستاده نگه دارید. زمانی که اتو هنوز گرم است، کف آن را با یک پارچه تمیز کنید و بقایای خمیر دندان را کاملاً پاک کنید.

۴. استفاده از موم یا شمع

اتو لباس - زندگی بانوی شهر

یکی از ترفندهای جالب برای راحت تمیز کردن اتو استفاده از موم یا شمع است. موم برای حذف لکه های سخت به کار می رود و اتو را طوری تمیز می کند که مثل روز اول می شود. برای استفاده از موم دقت کنید که اتو باید روشن و درجه گرمای آن طوری تنظیم باشد که به دست شما آسیبی نرسد. پارچه ای را به موم آغشته کرده و به لکه ها بزنید. این کار باعث از بین رفتن لکه ها می شود. در صورتی که مشاهده لکه در ادامه از سرکه سفید استفاده کنید.

۵. مواد شوینده یا سفید کننده

مواد شوینده را با کمی آب گرم ترکیب کنید، سپس پارچه ای را آغشته به این مواد شوینده کرده و سطح اتو را تمیز کنید.

۶. ترکیب کردن سرکه سفید و نوشابه

یکی از راه های تمیز کردن سریع و راحت اتو ترکیب کردن سرکه سفید و نوشابه است. ترکیب مواد این دو محصول و واکنش شیمیایی بین آن ها باعث می شود سطح اتو صاف و براق و تمیز گردد. در ظرفی سرکه سفید و آب را هم مخلوط و سپس پارچه ای را به آن آغشته کنید. کمی نوشابه روی سطح اتو بریزید و پارچه مرطوب را روی سطح آن بکشید. برای تسهیل تمیز کردن دست خود را به صورت دایره ای و چرخشی حرکت دهید.

روش های فوق برای تمیز کردن اتو لباس جز روش های بسیار ساده است. با این راهکارها می توانید اتو خود را پاکیزه نگه داشته و از لک شدن لباس ها جلوگیری کنید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها