شرایط ویژه خرید اقساطی خودرو در سایا خودرو

کد خبر: 1107846

خرید اقساطی خودرو در برابر خرید نقدی قرار دارد و موافقان و مخالفان بسیاری هستند که در این باره به اظهار نظر پرداخته‌اند. ما در این مطلب سعی داریم تا مزایا و معایب این طرح‌ها را مورد بررسی قرار دهیم و معتبرترین مرجع فروش اقساطی خودرو را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

خرید نقدی خودرو

شرایط خرید اقساطی خودرو

طرفداران خرید نقدی خودرو دلایل زیادی برای انتخاب خود دارند و به سبب مزایای این طرح، آن را به خرید اقساطی خودرو ترجیح می‌دهند.

مطلب پیشنهای: یارانه خودرو

مزایای خرید نقدی خودرو

مزایای خرید اقساطی خودرو

در ادامه مزایای خرید نقدی خودرو را با هم مرور می‌کنیم.

  • تحویل فوری و پرهیز از انتظارهای کشنده

یکی از استدلالات طرفداران شیوه خرید نقدی خودرو این است که وقتی تصمیم به خرید خودرو گرفتیم، راهی بازار خودرو می‌شویم، انتخاب می‌کنیم و خودرو را تحویل می‌گیریم و به خانه می‌آییم.

البته اگر قرار باشد خرید اقساطی خودرو از شرکت‌های لیزینگی غیر مجاز باشد، حق با طرفداران خرید نقدی است. زیرا این مجموعه‌ها آنقدر تحویل خودرو را به تعویق می‌اندازند که خریدار را از کرده خود پشیمان می‌کنند.

اما امروزه مجموعه‌های معتبر زیادی هستند که خدمت تحویل فوری را به مشتریان خود ارایه می‌دهند. فروش اقساطی خودرو سایاخودرو یکی از همین طرح‌هاست که مانند خرید نقدی، شما خودرو قسطی خریداری شده را به صورت آنی تحویل می‌گیرید و رهسپار منزل می‌شوید.

  • نداشتن قسط و دغدغه مالی

طرفداران خرید نقدی خودرو معتقدند، پرداخت اقساط با خودش دغدغه و استرس به همراه می‌آورد. بنابراین دلشان نمی‌خواهد زیر بار فشار مالی و ذهنی بروند و خرید آزادانه را ترجیح می‌دهند.

  • محدودیت طرح‌های فروش اقساطی خودرو

خرید اقساطی خودرو معمولا با شرکت در طرح‌هایی ممکن است که مراکز و مجموعه‌های عرضه‌کننده خودرو در نظر می‌گیرند. یعنی شما تابع قوانین فروشنده خواهید بود و اگر فلان خودرو در قالب طرح‌های اقساطی عرضه نشود، مجبورید تا جایگزینی برایش پیدا کنید.

اما در طرح خرید نقدی ابتکار عمل با شماست و هر خودرویی را که در نظر داشته باشید می‌توانید خریداری کنید.

البته در این مورد هم حق تا حدودی با کسانی است که طرفدار خرید نقدی خودرو هستند، اما درست است که بسیاری از مراکز فروش خودرو با محدوویت‌هایی مواجهند، ولی طرح‌های فروش اقساطی خودرو سایاخودرو در تنوع و جامعیت در سطح کشور معروف هستند.

به این ترتیب امکان خرید اقساطی ایران خودرو، خرید اقساطی سایپا و کلیه خودروهای تولید داخل از سوی این مجموعه فراهم شده است.

  • نپرداختن وجه اضافه به عنوان سود به فروشنده

طرفداران خرید نقدی معتقدند، در خرید اقساطی خودرو باید مبالغ هنگفتی را به صورت سود بپردازند که منطقی نیست.

به نظر می‌رسد عملکرد شرکت‌های لیزینگی غیر مجاز، چشم برخی از افراد جامعه را نسبت به طرح‌های قسطی ترسانده است، چراکه این شرکت‌ها غالبا سودهای بی‌حساب و کتابی دریافت می‌کنند و به قول معروف، خون خریدار را در شیشه می‌کنند!

اما برخی مجموعه‌ها مانند سایاخودرو خودروها را به قیمت واقعی عرضه می‌کنند و به اسم فروش اقساطی، درصد سود را نجومی تعیین نمی‌کنند.

  • معایب خرید نقدی خودرو

تا اینجا به مزایای خرید نقدی خودرو پرداختیم. اینک می‌خواهیم به اتفاق هم معایب این طرح را هم بررسی گنیم و سپس به سراغ مزایا و معایب خرید اقساطی خودرو برویم.

 به نظر می‌رسد با بررسی دقیق، انتخاب بهترین راه ماشین‌دار شدن، آسان‌تر خواهد بود.

  • قدرت انتخاب محدود

وقتی قرار باشد اقدام به خرید نقدی کنید، ناچارید به اندازه جیبتان نگاه کنید و بر اساس آن انتخاب کنید. طبیعی است که اگر موجودی حساب شما ۱۰۰ میلیون تومان باشد نمی‌توانید روی خودروهای سطح اول ایرانی و خارجی دست بگذارید و باید روی خودروهای کارکرده و درجه کیفی C تمرکز کنید.

این یکی از مهم‌ترین ایرادات وارد به خرید نقدی خودرو است که دست و پای خریدار را می‌بندد.

  • از دست رفتن یکباره همه سرمایه

یکی از مهم‌ترین مزایای خرید اقساطی خودرو این است که حتی اگر پول کافی برای خرید نقدی خودرو وجود داشته باشد هم بخشی از پول نزد خریدار باقی می‌ماند.

اما در خرید نقدی، تمام حساب فرد یکباره خالی می‌شود و موجودی برای مخارج ناگهانی و غیرمنتظره باقی نمی‌ماند.

تصور کنید همه سرمایه خود را خرج خرید نقدی ماشین دلخواهتان کرده‌اید و اینک بابت یک نسخه پزشکی باید بهای سنگینی بپردازید یا به جشن عقد ناگهانی یکی از نزدیکان درجه یک دعوت شده‌اید، مشخص است که با مشکل مالی مواجه خواهید شد.

از طرفی کارشناسان اقتصادی معتقدند خودرو یک وسیله استهلاک‌پذیر است و خرید نقدی آن اصلا به صلاح نیست.

  • افزایش هزینه‌های جانبی

همان‌طور که پیشتر نیز گفته شد، اگر به جای خرید اقساطی خودرو، خرید نقدی را انتخاب کنید، قدرت انتخاب شما محدود به وضعیت موجودی حسابتان ‌می‌شود.

در این شرایط شما ناچار خواهید بود که پایتان را به قدر گلیمتان دراز کنید و چه بسا تن به خرید یک خودرو کار کرده بدهید.

خب! خودرو کارکرده همان‌طور که از اسمش برمی‌آید، کار خودش را کرده است و دیگر این ترفندها که این خودرو تا قبل از این‌ متعلق به یک آقا یا خانم دکتری بوده که فقط با آن مطب می‌رفتند و برمی‌گشتند هم دیگر جواب نمی‌دهد!

خودروهای کارکرده، مصرف سوخت بالایی دارند و معمولا زود به زود مجبورتان می‌کنند که به تعمیرگاه‌ها سر بزنید.

بنابراین ممکن است که با خرید نقدی خودرو در اولین مرحله صرفه‌جویی کنید و به خاطر اینکه کمتر هزینه کنید این شیوه را به خرید اقساطی خودرو ترجیح دهید، اما در مراحل بعد هزینه‌های جانبی را افزایش می‌دهید. اقدامی که اصلا به صلاح نیست.

  • خرید اقساطی خودرو

در شرایط فعلی کشور ما یکی از بهترین‌ راه‌حل‌های ماشین‌دار شدن، خرید اقساطی است. این مساله دلایل متعددی دارد که در ادامه به آن ‌می‌پردازیم:

  • تورم مثبت در اقتصاد کشور ما

وقتی شاخص‌های اقتصادی خبر از نرخ تورم مثبت می‌دهند، یعنی روز به روز بر قیمت کالاهای اساسی اضافه می‌شود. در این شرایط کلیه اجناس، کالاها، خانه، زمین، باغ و خودرو نیز دستخوش حباب‌های تورمی خواهند شد.

بنابراین امید داشتن به سرمایه‌گذاری و پس‌انداز برای خرید نقدی خودرو، یک امید عبث و بدون تدبیر است.

اجازه بدهید با بیان یک مثال شرایط را بهتر برایتان بازگو کنیم. تصور کنید که ۱۰۰ میلیون تومان پول هم اکنون در حساب شما وجود دارد و قصد خرید یک ماشین ۳۰۰ میلیون تومانی را دارید.

اکنون دو راه دارید؛ یا خرید اقساطی خودرو را انتخاب کنید و یا تصمیم بگیرید از امروز تا شش ماه و یا یک سال آینده، پس‌انداز کنید تا بتوانید ماشین محبوبتان را به صورت نقدی خریداری کنید.

جالب است بدانید که در شرایطی که نرخ تورم مثبت باشد، خودرو ۳۰۰ میلیون تومانی امروز تا ۶ ماه دیگر دچار افزایش قیمت خواهد شد و روند پس‌انداز شما سال‌ها به طول خواهد انجامید، زیرا هنگامی کا رقم ماشین را تهیه می‌کنید، قیمت ماشین بالاتر می‌رود.

بنابراین خرید اقساطی لز مجموعه‌های معتبری مانند سایاخودرو، بهترین راهی است که جلوی پایتان می‌تواند قرار بگیرد.

  • درآمد کم بخش قابل توجهی از مردم

در بخش قبل در دو راهی خرید اقساطی خودرو و یا خرید نقدی، مطرح کردیم که تورم مثبت، ارزش پس‌انداز و قدرت خرید آن را پایین می‌آورد.

 در این بخش باید صراحتا بگوییم که اساسا امکان پس‌انداز کردن برای بخش قابل توجهی از مردم کشور ما وجود ندارد.

 زیرا درآمدها همگام با تورم موجود در بازار، افزایش پیدا نمی‌کند و قدرت خرید خانواده‌ها غالبا منفی است.

یعنی یک خانواده متوسط در جامعه ما، خیلی که بخواهد هنر کند، با درآمد یک ماه بتواند هزینه اجاره‌بهای منزل، اقساط بانکی، قبوض مصرفی، هزینه خورد و خوراک و رفت و آمدها را بپردازد.

در چنین شرایطی تنها به شیوه خرید اقساطی خودرو از مجموعه‌های صاحب نامی مانند سایا خودرو است که می‌توان ماشین‌دار شد.

  • شاخص‌های متعدد تاثیرگذار در قیمت نهایی خودرو

یکی از مهم‌ترین عوامل بی‌ثباتی در بازار خودرو و نوسان مکرر قیمت خودرو، شاخص‌های متعددی است که بر قیمت نهایی آن اثر می‌گذارند.

ناآرامی در خاورمیانه، توافقات برجامی، اعمال تحریم‌ها، ورود خودروسازان به بورس، وضع تعرفه‌های جدید گمرکی، تغییر قیمت سوخت، بالا و پایین شدن قیمت دلار، جابجایی وزیر صمت، تغییر مدیریت شرکت‌های خودروساز و خلاصه هر عامل با ربط و بی‌ربطی که فکرش را بکنید، باعث نوسان قیمت خودرو می‌شود.

خب! از شما می‌پرسیم: در چنین شرایطی می‌توان منتظر نشست و چند هزار تومان، چند هزار تومان روی هم ذخیره کرد تا صاحب خودرو شد؟! مسلما خیر!

پس چرا به قول قدیمی‌ها لقمه را دور سرمان بچرخانیم وقتی امکان خرید اقساطی خودرو را مجموعه‌های معتبری مانند سایاخودرو برای ما فراهم کرده‌اند؟!

مزایای خرید اقساطی خودرو

مزایای خرید اقساطی خودرو

اکنون وقت آن رسیده است که مزایای خرید خودرو قسطی را با هم مرور کنیم:

  • قدرت انتخاب بیشتر

دیگر لازم نیست موجودی کارت و جیبتان را نگاه کنید و انتخاب کنید. رویاهایتان را دنبال کنید و هیچ سقفی برایش قائل نشوید.

  • انضباط مالی

پرداخت اقساط باعث می‌شود با برنامه‌‌ریزی، درآمدتان را خرج کنید. به قول قدیمی‌ترها قسط، سرتان را توی حساب و کتاب می‌برد. وقتی مجبور به پرداخت اقساط باشید، خرج‌های اضافی و غیر ضروری را خط می‌زنید و حساب شده عمل می‌کنید.

  • صاحب یک خودرو مدرن و فنی می‌شوید

همه ما دوست داریم بهترین چیزها مال ما باشد. این خصلتی است که به صورت غریزی و از کودکی در وجود ما بوده است. بهترین اسباب‌بازی، بهترین نمره، بهترین کار، بهترین تیپ، بهترین خودرو. صاحب یک خودرو مدرن و فنی شدن با بودجه و سرمایه کم قطعا لذت‌بخش خواهد بود.

  • کاهش هزینه‌های جانبی زندگی

وقتی شما با شرکت در طرح خرید اقساطی خودرو صاحب یک خودرو صفر باکیفیت شوید، هزینه‌های جانبی نظیر هزینه تعمیرات خودرو، سوخت ‌رسانی مکرر و هزینه رفت و آمد را نخواهید داشت.

  • ارتقای سطح رفاه زندگی

یک ماشین لوکس و مدرن، سطح رفاه زندگی شما را چند پله ارتقا خواهد داد. یک ماشین مدرن وجهه شما را در اجتماع، بین نزدیکان و در محل کار بالاتر می‌برد و اثر روانی افزایش اعتماد به نفس و خودباوری برای شما درپی خواهد داشت. بنابراین می‌توانید رویاهایتان را واقعی‌تر دنبال کنید و بلندپروازی‌های خود را برای ارتقای سطح معیشت خانواده، متوقف نکنید.

معایب خرید اقساطی خودرو

اگر خرید خودرو قسطی، از یک مجموعه باسابقه و خوشنام انجام شود، هیچ مشکلی به وجود نمی‌آورد و هیچ عیبی ندارد.

تمامی افرادی که به نحوی از طرح‌های خرید قسطی خودرو بیم‌ دارند و یا آن را نامناسب می‌دانند، خودشان و یا اطرافیانشان مشتری یکی از موسسات لیزینگی غیر مجاز بوده‌اند.

بهترین مجموعه برای خرید اقساطی خودرو کدام است؟

طرح‌های فروش اقساطی خودرو سایاخودرو در حال حاضر بهترین طرح‌هایی است که در سطح کشور برای واگذاری خودرو به هم‌وطنان عرضه می‌شود.

سایاخودرو از آن مجموعه‌های جوان و با تجربه‌ای است که مدیرانش دانش فنی روز را چاشنی کار کرده‌اند و با ارائه مشاوره صادقانه پیش از خرید و خدماتی که به خریداران ارائه می‌دهند، لقب معتبرترین مجموعه فروش اقساطی خودرو را از آن خود کرده‌اند.

شرایط ویژه خرید اقساطی خودرو در سایاخودرو

اگر در سودای خرید اقساطی خودرو صفحات وب را جستجو می‌کردید و اتفاقی به این صفحه وارد شده‌اید و این مطلب را تا اینجا خوانده‌اید، اما از معدود افرادی هستید که سایاخودرو را نمی‌شناسید، اجازه بدهید تا شرایط ویژه این مجموعه برای خرید اقساطی ماشین را برایتان بگوییم تا ببینید آیا هم‌تایی در بازار خودرو برای سایا خودرو می‌شناسید که همه این خدمات را یکجا به خریدارانش ارایه دهد یا خیر؟!

در معامله با سایا خودرو از تمامی مزایای زیر بهره‌مند خواهید شد:

  • تحویل فوری و آنی خودرو
  • ثبت سند به نام خریدار پس از انجام امور معمول اداری نظیر تعویض پلاک و ...
  • خرید اقساطی خودرو با کم‌ترین پیش‌پرداخت و سرمایه اندک
  • خرید خودرو قسطی بدون ضامن
  • خرید اقساطی ماشین بدون نیاز به ضامن
  • خرید قسطی خودرو بدون نیاز به چک
  • امکان خرید اقساطی ماشین و ارایه طرح‌های فروش خودرو به هم‌وطنان سراسر کشور
  • بهترین شرایط فروش اقساطی ایران خودرو شامل تمامی خودروهای پر طرفداری که توسط این شرکت خودروساز ایرانی تولید می‌شود
  • خرید اقساطی سایپا شامل تمامی ماشین‌های ساخت این شرکت که متقاضیان بسیاری دارد
  • خرید اقساطی ماشین‌های ساخت خودروسازان ایرانی
  • خرید اقساطی باکیفیت‌ترین خودروهای خارجی
  • خرید خودرو با قیمت واقعی
  • ارائه مشاوره کارشناسانه رایگان پیش از خرید
  • تنظیم قرارداد کاملا شفاف
  • عمل به تمامی مفاد قرارداد و تعهدات درج شده برای فروشنده
  • امکان تنظیم مبلغ اقساط و بازه زمانی بازپرداخت بر اساس بر اساس توان مالی مشتری

مطالب مرتبط: قیمت خودرو 

برای شرکت در طرح‌های فروش اقساطی خودرو سایاخودرو، استعلام قیمت روز خودرو و نیز خرید اقساطی خودروهای ایرانی و خارجی همه روزه در ساعات کاری می‌توانید با مراکز فروش این مجموعه تماس حاصل نمایید و ابهامات خود را بر طرف کنید.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها