واکنش روسیه به گزارش ادعایی نیویورک تایمز

کد خبر: 1002954

سفارت روسیه در آمریکا با انتشار پیامی در توئیتر، به گزارش نیویورک تایمز در مورد مغز متفکر کشتار نظامیان امریکایی در افغانستان واکنش نشان داد.

واکنش روسیه به گزارش ادعایی نیویورک تایمز

خبرگزاری مهر: سفارت روسیه در آمریکا با انتشار پیامی در توئیتر، به گزارش نیویورک تایمز در مورد مغز متفکر کشتار نظامیان امریکایی در افغانستان واکنش نشان داد.

سفارت روسیه در واشنگتن در پیام خود آورده است: اتهامات بی اساس و ناشناس توسط نیویورک تایمز درباره اینکه مسکو مغز متفکر کشتار نظامیان آمریکایی در افغانستان است منجر به این می‌شود که کارکنان سفارت خانه‌های روسیه در واشنگتن و لندن مورد تهدید‌های مستقیم قرار بگیرند.

این پیام در واکنش به گزارش نیویورک تایمز منتشر شده که در آن آمده بود: مقامات نهاد‌های اطلاعاتی آمریکا به این نتیجه رسیده اند که واحد «اطلاعات ارتش روسیه» بطور محرمانه به شبه نظامیان مرتبط با طالبان پول می‌دهد تا اقدام به کشتن نیرو‌های ائتلاف از جمله نظامیان آمریکایی در افغانستان کنند.

واکنش روسیه به گزارش ادعایی نیویورک تایمز

نیویورک تایمز می‌نویسد: نهاد‌های اطلاعاتی آمریکا به این نتیجه رسیده اند که واحد اطلاعات ارتش روسیه که در انجام عملیات‌های مختلف در اروپا دست دارد در افغانستان نیز برای کسب منافع وارد عمل شده است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها