توصیه علم الهدی به نیروی انتظامی برای عزاداری محرم

کد خبر: 1013512

آیت الله علم الهدی گفت: امسال بسیاری از مردمی که عزاداری محرم را در خانه‌هایشان برگزار می‌کردند به خاطر این ویروس منحوس و شرایط اجرای پروتکل‌های بهداشتی، امکان این کار را ندارند، شما عزیزان نیروی انتظای هم ضامن اجرای مراسم عزاداری محرم هستید.

توصیه علم الهدی به نیروی انتظامی برای عزاداری محرم

خبرگزاری فارس: به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آیت الله علم الهدی، آیت الله احمد علم الهدی در دیدار با سردار اشتری و فرماندهان استان خراسان رضوی مطرح کرد: امسال بسیاری از مردمی که عزاداری محرم را در خانه‌هایشان برگزار می‌کردند به خاطر این ویروس منحوس و شرایط اجرای پروتکل‌های بهداشتی، امکان این کار را ندارند، شما عزیزان ضامن اجرای مراسم عزاداری محرم هستید.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: اگر یک آرامش و اطمینانی از ناحیه نیروی انتظامی به مردم داده شود، مردم می‌توانند با آرامش و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به مراسم عزاداری محرم بپردازند، همینطور که جشن عید غدیر با وجود تمام محدودیت‌ها بسیار باشکوه برگزار شد و همه‌ی مردم شهر در خیابان‌ها و فضاهای سرباز، نظاره‌گر جشن و شادی عید غدیر بودند و البته خیلی از مسئولان به نحوه‌ی برگزاری آن کمک کردند و راهنمایی و رانندگی با بودن در کنار مردم به برگزاری کاروان‌های شادی بسیار کمک کردند.

امام جمعه مشهد بیان کرد: شورای هیئات با همکاری نیروی انتظامی کمک کنند تا مردم بدون نگرانی و دغدغه مراسم محرم را برگزار کنند و خداروشکر در خراسان رضوی تمام دستگاه‌ها با هم همراهی و هماهنگی دارند که به نظم استان کمک شایانی می‌کنند.

وی افزود: در خیابان‌های اطراف حرم رضوی، امکان برگزاری مراسم عزاداری محرم با فاصله اجتماعی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی را می‌توان به وجود آورد و نیروی انتظامی اگر در طرح‌های اجرایی پیش قدم باشد، اطمینان مردم بسیار بالاتر می رود و ان‌شاءالله تاسوعا و عاشورای امسال باشکوه‌تر برگزار می‌شود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها