قالیباف: بلاتکلیفی و بدتصمیمی کشور را آزار می‌دهد

کد خبر: 1018012

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بلاتکلیفی و بد تصمیمی موجب از بین رفتن سرمایه‌های مادی کشور می‌شود، گفت: مردم باید محور تحولات اقتصادی و فرهنگی بوده و در سرنوشت خودشان دخیل باشند.

قالیباف: بلاتکلیفی و بدتصمیمی کشور را آزار می‌دهد

خبرگزاری فارس: محمدباقر قالیباف زئیس مجلس شورای اسلامی امروز (پنجشنبه 13 شهریور) در ادامه نظارت میدانی بر حوزه‌های انتخابیه استان خوزستان، در جمع مردم شهرستان اندیکا با بیان اینکه زمانی‌که ما وارد مجلس یازدهم شدیم یعنی نماینده تمام مردم ایران هستیم، گفت: ما در مقابل تک تک مردم ایران مسئول بوده و برای تحقق خواسته‌ها و حل مشکلاتشان تلاش خواهیم کرد.

سیاست‌های قطعی مجلس یازدهم توجه به مناطق محروم و مستضعف است

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اولویت اصلی و یکی از سیاست‌های قطعی مجلس یازدهم توجه به مناطق محروم و مستضعف است، افزود: البته مردم ایران نیز افراد باسخاوت و جوانمردی بوده و مردم نقاط برخوردار با حمایت از مناطق محروم موافق هستند.

وی با بیان اینکه توسعه استان خوزستان جزو اولویت‌های مجلس یازدهم در زمان بررسی لایحه بودجه سال 1400 و برنامه هفتم توسعه است، اضافه کرد: کشور در برخی بخش‌ها مشکلاتی دارد، اما ما به عنوان مسئول نمی‌توانیم مردم را بلاتکلیف بگذاریم، از این رو باید صریح و شفاف اقدامات کارشناسی و بررسی میدانی صورت گیرد و تصمیم نهایی و نتیجه اعلام شود.

بدتصمیمی و بلاتکلیفی سرمایه‌های مادی کشور را هدر می‌دهد

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بی‌تصمیمی، بدتصمیمی و بلاتکلیفی در شرایط کنونی موجب آزار است و این مسئله حتی سرمایه‌های مادی کشور را نیز هدر می‌دهد.

قالیباف با بیان اینکه قطعاً اگر لازم باشد مجلس یازدهم در راستای محرومیت‌زدایی قوانین را اصلاح خواهد کرد، زیرا ذی‌نفع بودن مردم اساس کار ما است، ادامه داد: در عرصه اقتصادی، فرهنگی و سایر بخش‌ها، مردم باید محور تحول باشند، در شرایط کنونی این بخش‌ها از مردم گرفته شده و دولتی شده‌اند، اینگونه نمی‌شود، ما باید مردم را در سرنوشت خودشان دخیل کنیم.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها