حمایت کیهان از مجلس یازدهم/ رویه اصلاحات در موضوع خودرو و واکسن پلشت است

کد خبر: 1022899

کیهان نوشت: طیف مدعی اصلاحات که در انتخابات مجلس با رویگردانی مردم مواجه شده بود به صورت هماهنگ و زنجیره‌ای تردیدافکنی در کارآمدی مجلس یازدهم را در دستور کار خود قرار داده است.

حمایت کیهان از مجلس یازدهم/ رویه اصلاحات در موضوع خودرو و واکسن پلشت است

گروه سیاست سایت فردا: روزنامه کیهان در تیتر اول امروز خود جنجال اصلاح طلبان درباره خودرو و واکسن نمایندگان را جنجال سازی برای فرار به جلو، فرافکنی و کتمان فجایع بارآمده از ناکارآمدی و بی کارنامگی دولت یازدهم و دوازدهم ومجلس دهم توصیف کرد.

این روزنامه در این باره نوشته است: «طیف مدعی اصلاحات که در انتخابات مجلس با رویگردانی مردم مواجه شده بود به صورت هماهنگ و زنجیره‌ای تردیدافکنی در کارآمدی مجلس یازدهم را در دستور کار خود قرار داده است». این روزنامه در ادامه همچنین حمله به مجلس را پوششی برای فرار از پاسخگویی و مسیولیت پذیری اصلاح طلبان می‌داند و از آن به عنوان رویه‌ای پلشت یاد می‌کند. در ادامه این مطلب به مصداق‌های تخریب هم اشاره شده و آمده است: «یک روز روی ماجرای دناپلاس معرکه می‌گیرند و روز دیگر برای واکسن غوغا راه می‌اندازند و حال آنکه خودرو وسیله‌ای برای انجام وظایف نماینده و سرکشی به حوزه انتخابیه است نه وسیله رفاهی. پیش از این در دوره‌های دیگر مجلس نیز چنین رویه‌ای بدون شفافیت انجام شده، اما طیف مدعی اصلاحات قلمشان شکسته بوده، صدایشان هم گرفته. درباره واکسن آنفلوانزا نیز لازم به ذکر است که به سازمان غذا و دارو بازگردانده شده است». این گزارش در ادامه عنوان کرده که چرا اصلاح طلبان در مقابل استفاده مقامات دولتی از ماشین‌های سکوت کرده اند؟ و بازگرداندن برخی خودرو‌ها از جانب نمایندگان انقلابی را نمی‌بینند؟

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها