مجادله دولت و مجلس؛ چه کسی بدعت و توهین را شروع کرد؟

کد خبر: 1023639

توانگر در واکنش به گلایه معزی از توهین به رئیس جمهور نوشت: وقتی باد می‌کاشتید باید به فکر می‌بودید که طوفان درو خواهید کرد!

مجادله دولت و مجلس؛ چه کسی بدعت و توهین را شروع کرد؟

گروه سیاست سایت فردا: آن وقت که روحانی چشم در چشم مردم دوخته و دولت خود را کاملا بی‌تقصیر جلوه می‌داد و می‌گفت کاخ سفید را نفرین و لعنت کنید، صدا از کسی درنیامد اما وقتی که یک نماینده مجلس آدرس دیگری برای لعنت‌های یافت، لشکر حامیان دولت به صف شد.

علیرضا معزی، معاون ارتباطات دفتر ریاست جمهوری معتقد است که «این بدعت‌ها با اهانت به روحانی شروع شد اما بعید نخواهد بود آن روز که ناسزاگویی از تریبون پارلمان، دامان سکوت کنندگان را بگیرد.» او حتی به مجلسی‌ها توصیه می‌کند که «در این روزگار تلخ و جانفرسای جنگ و تحریم‌ و بیماری، حداقل در دشمنی و انتقام‌گیری، جوانمرد باشید».

فرافکنی به سبک او اما از سوی مجلسی‌ها بی‌پاسخ نمانده است. مثلا مجتبی توانگر، نماینده مجلس یازدهم با استناد به همه توهین‌ها و اتهاماتی که شخص روحانی تا کنون به منتقدان خود وارد کرده است، در صفحه توییتر خود نوشت: « بدعت اتفاقا خیلی قبل‌تر شروع شد. نه بزدل و ترسو و بی‌شناسنامه و متحجر و کم‌سواد و بروید به جهنم گفتن‌ها یادمان رفته نه اینکه برخی با عملکردشان به ملت ایران توهین کرده‌اند. توهین البته کار ناپسندی است ولی وقتی باد می‌کاشتید باید به فکر می‌بودید که طوفان درو خواهید کرد!»

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها