دلیلی که آمریکا را به پیشنهاد مذاکره با ایران کشاند؛ چه بود؟

کد خبر: 1029339

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام نوشت: خان‌طومان با عملیات غیورمردان مقاومت از جبهه النصره بازپس گرفته شد و آمریکا را به پیشنهاد مذاکره و آتش‌بس با طرف‌های درگیر کشاند.

دلیلی که  آمریکا را به پیشنهاد مذاکره با ایران کشاند؛ چه بود؟

خبرگزاری مهر: محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در صفحه اینستاگرام خود با گرامیداشت حماسه شهدای مدافع حرم در خان طومان نوشت: بازگشت پرافتخار پیکر شهیدان عالی مقام، رضا حاجی زاده، علی عابدینی، محمد بلباسی، محمود رادمهر و حسن رجایی فر از استان مازندران و شهید زکریا شیری از استان قزوین و شهید محمد سلمانیان از استان البرز و شهید مهدی نظری از استان خوزستان که با فداکاری خود در خان طومان و مناطق در حال منازعه مانع از نزدیک شدن داعش به مرز‌های ایران شدند را گرامی می‌داریم و تمام قد در مقابل پیکر پاک و مقدس آن‌ها می‌ایستیم.

وی ادامه داد: خان طومان یا همان شهرک ۱۰۰۰۰ نفره‌ای که با هجوم جنایتکاران تکفیری از سکنه و زندگی خالی شده بود، به جهت اشراف به شاهراه مواصلاتی اعزاز که حلب را به دمشق متصل می‌کرد نقطه استراتژیکی محسوب می‌شد که در سال ۹۲ به تصرف جبهه النصره در آمد. خان طومان پس از آن به بارانداز تکفیری‌ها بدل گردید و نفرات و تجهیزات با تسلط بر این منطقه برای تکفیری‌ها ارسال می‌شد.

رضایی خاطرنشان کرد: این نقطه حساس با عملیات غیور مردان مقاومت از جبهه النصره باز پس گرفته شد و پس از آن روحیه عوامل تکفیری و اربابانشان در هم خرد شد. این شکست، آمریکا را به پیشنهاد مذاکره و آتش بس با طرف‌های درگیر کشاند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها