آیت‌الله کعبی: غربگرا‌ها القا می‌کنند راه حل مشکلات برجام است

کد خبر: 1032470

عضو مجلس خبرگان رهبری راه‌حل مشکلات اقتصادی کشور را داخلی و استفاده از ظرفیت‌های بومی دانست و گفت: تقویت و تضعیف اقتصاد ایران هیچ ربطی به «جو بایدن» ندارد.

آیت‌الله کعبی: غربگرا‌ها القا می‌کنند راه حل مشکلات برجام است

خبرگزاری مهر: آیت‌الله کعبی عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به تاثیرگذاری پیروزی «جو بایدن» در شکوفایی اقتصاد ایران، گفت: دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان یا جوبایدن و ترامپ دو روی یک سکه هستند. بایدن زمانی که معاون اوباما بود اقدامات زیادی علیه ملت ایران انجام داد. نباید یادمان برود که معماری تحریم‌های ضد ایرانی در زمان اوباما با معاونت بایدن شتاب گرفت.

وی تاکید کرد: شیوه‌های دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان در مکر، فریب و نقشه برای غارت و چپاول منافع ملت ایران و وادار کردن ملت به عقب‌نشینی با یکدیگر متفاوت است، اما به لحاظ ماهیت، بایدن و ترامپ هردو دشمن مردم ایران هستند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه راه‌حل اقتصاد ایران داخلی است، گفت: امروز مردم کوچه و بازار و اقشار گوناگون دریافته‌اند که حل مشکلات اقتصادی کشور نیاز به تدبیر، برنامه‌ریزی، استفاده از ظرفیت‌های ملی، توجه به مساله جهش تولید و عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی دارد.

آیت الله کعبی اظهار داشت: دشمن تلاش می‌کند مسائل اقتصادی و اجتماعی مردم ایران را به بیگانه گره بزند درحالی که ریشه حل مشکلات اقتصادی، احیای ظرفیت‌های داخلی است.

وی گفت: اگر به دیپلماسی اقتصادی و تجاری توجه کرده و روابط‌مان را با ۱۵ کشور همسایه احیا کنیم، اقتصاد ایران حرکت خواهد کرد و قوی خواهد شد. قدرت اقتصادی ما به تدبیر، هوشمندی، طراحی، اعتماد به نفس، خودباوری و انسجام برنامه‌های داخلی نیاز دارد و هیچ ربطی هم به جو بایدن ندارد. برخی اینگونه تعبیر کردند که ما به یک «جو همت» نیاز داریم نه به جو بایدن.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: جریان غربگرا با تحریف حقایق تلاش می‌کند به مردم القاء کند که راه حل مشکلات اقتصادی مذاکره و آشتی با آمریکاست و برجام مشکلات را حل می‌کند. این جریان، ترامپ را پلیس بد معرفی می‌کند؛ این تحریف حقایق است.

آیت الله کعبی با بیان اینکه ما باید به راهبرد کلی رهبر انقلاب توجه کنیم که اگر دشمن در تحریف حقایق شکست بخورد، تحریم اقتصادی هم از بین می‌رود، گفت: شکست دشمن در تحریف حقایق به این است که ما بدانیم دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان هیچ تفاوتی با هم ندارند. البته ملت ایران قطعاً از آمریکا عبور خواهد کرد چراکه ایالات متحده از این به بعد باید به فکر مسائل درونی خودش باشد و مردم ایران هم نیازی به آمریکا ندارند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها