توصیه آیت الله جنتی درباره آثار و اندیشه‌های آیت‌الله یزدی

کد خبر: 1039245

دبیر شورای نگهبان گفت: توصیه امروز من این است که نباید گذاشت آثار و اندیشه‌های آیت الله یزدی به فراموشی سپرده شود.

توصیه آیت الله جنتی درباره آثار و اندیشه‌های آیت‌الله یزدی

خبرگزاری مهر: آیت الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان صبح امروز (چهارشنبه) در نطق پیش از دستور خود در جلسه این شورا با گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم آیت الله شیخ محمد یزدی، گفت: جای آیت الله یزدی همیشه برای ما خالی خواهد بود؛ وجود ذی قیمت او همواره برای حوزه علمیه، جامعه مدرسین و شورای نگهبان بسیار مغتنم بود.

وی با تاکید بر اینکه آیت الله یزدی عنصری ارزشمند در نظام اسلامی بود، افزود: تا مادامی که او در قید حیات بود قدرشان آن طور که بایسته و شایسته است، دانسته نشد با این حال توصیه امروز من این است که نباید گذاشت آثار و اندیشه‌های آیت الله یزدی به فراموشی سپرده شود.

دبیر شورای نگهبان در ادامه با تبریک به مناسبت ایام ولادت حضرت زینب و روز پرستار، خاطرنشان کرد: این بانوی مکرمه با آن همه ویژگی، مجاهدت و صبر بر مصیبت، از افتخارات اسلام و آل پیغمبر است؛ به عبارتی، ایشان افتخار زنان، در کل تاریخ است.

آیت الله جنتی تاکید کرد: حضرت زینب با متانت، صبر و ایستادگی خود دشمنان را تحقیر کرد که این روح بلند و شکست ناپذیر ایشان را نشان می‌دهد؛ ان‌شاءالله همه ما قدردان آل پیغمبر باشیم و بتوانیم مسیر آنان را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها